نماینده ولی فقیه در مازندران:

ولایتمداری درسی است که از مکتب علما و شهدا آموختیم

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: ما شاگردان مکتب شهدا و علما هستیم و به برکات چنین عالمانی درس ولایتمداری آموختیم.
کد خبر: ۴۳۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ - 07January 2021

ولایتمداری درسی است که از مکتب علما و شهدا آموختیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای ۱۸ دی ساری اظهار داشت: این مراسم در یادبود ۲ شهید ۱۸ دی ۵۷ شهید «عسگری توفیقی» و شهید «سید اسماعیل عابدین‌پور» با حضور خانواده‌های معظم شهدا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی افزود: در این ایام از شهیدان «سلیمانی» و «فخری‌زاده» گفتیم و شنیدیم، اما شهیدان را شهیدان می‌شناسند و ما از شهید و مقام شهادت چیزی نمی‌دانیم و باید از شهدا بشنویم و گوش جان داشته باشیم.

محمدی لائینی ادامه داد: شهدا جانان را شناختند و اکنون نزد خدا هستند و سردار سلیمانی توصیه‌های زیادی به پیروی از ولایت فقیه داشت و شهدا ولایتمداری را از ما می‌خواهند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه شهدا حماسه‌ها خلق کردند، حماسه ۹ دی و انقلاب اسلامی و حماسه‌های فراوانی ایجاد کردند، گفت: انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال برابر توطئه‌ها و هجمه‌ها مقاومت کرد و حماسه شهادت و ایثار همواره وجود دارد و امروز ایران اسلامی اسوه و الگوی مردم جهان شده است.

محمدی لائینی با گرامیداشت یاد آیت الله مصباح یزدی افزود: این عالم بزرگ ربانی در ولایتمداری الگو و اسوه بود و ما شاگردان مکتب شهدا و علما هستیم و به برکات چنین عالمانی درس ولایتمداری آموختیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار