فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

جامعه مداحان خود را در برابر توطئه‌های دشمنان مجهز کنند

فرمانده سپاه روح الله گفت: یکی از ابعادی که امروز جامعه مداحان باید به آن بپردازد توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی است، چراکه تمرکز دشمنان بر روی این مسئله است و باید برنامه ریزی جامعی در این راستا صورت پذیرد.
کد خبر: ۴۳۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ - 07January 2021

جامعه مداحان خود را در برابر توطئه های دشمنان مجهز کنند

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در دیدار با رئیس سازمان بسیج مداحان کشور، اظهار داشت: امروز جایگاه هیئت های مذهبی در ایران اسلامی یک جایگاه ارزشمند است چراکه هیئت‎ها با رویکرد مردمی به شکل مویرگی در کشور فعالیت دارند که به برکت انقلاب اسلامی خوشبختانه در همه نقاط کشور شاهد نقش آفرینی هیئت ها هستیم و این میزان ارادت ملت ایران به اهل بیت (ع) را می رساند.

کریمی اظهار کرد: وجود روحیه حسینی (ع) و فاطمی (س) در ملت ایران همواره موجب شده این ملت در مقاطع حساس حماسه ساز باشند و بسیاری از تهدیدات را به یک فرصت تبدیل کند و امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران به قرارگاه امام حسین (ع) تبدیل شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در کنار اینکه امروز جایگاه هیئت و مداحی در کشور یک جایگاه با اهمیت محسوب می شود اما این قشر رسالت سنگینی برعهده دارند، چراکه با توجه به مردمی بودن هییت ها دشمن همواره در پی تخریب و حمله به این جایگاه است.

وی افزود: یکی از ابعادی که امروز جامعه مداحان باید به آن بپردازد توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی است چراکه تمرکز دشمنان بر روی این مسئله است و باید برنامه ریزی جامعی در این راستا صورت پذیرد و یک مداح به عنوان یک رسانه اثرگذار باید خود را در برابر توطئه های دشمنان تجهیز کند.

کریمی اظهار کرد: همچنین توجه به ضرورت و اهمیت تحقق بیانیه گام دوم با تبیین و عملیاتی کردن آن باید در دستور کار بسیج مداحان قرار گیرد و این یک رسالت مهم است که باید به آن توجه شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: خوشبختانه در طی این سال ها با انتصابی که در بسیج مداحان استان مرکزی انجام شده و فردی از جنس جامعه مداحان در این سازمان مشغول به فعالیت شده شاهد یک تحول جدی در این جامعه اثرگذار هستیم و شاهد انجام اقدامات قابل توجهی هستیم که کاملا قابل تقدیر است.

کریمی گفت: امروز شاهد انسجام و وحدت قابل توجهی در جامعه مداحان استان مرکزی هستیم و بسیج مداحان استان مرکزی جمع بیشماری از مداحان از جمله پیشکسوتان، جوانان و نخبگان را در دایره بسیج گردهم آورده که قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: سال گذشته در استان مرکزی شاهد برگزاری کنگره ملی نقش امام خیمنی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید بودیم که خوشبختانه این کنگره از جهات مختلف رتبه برتر در کشور کسب کرد که مهمترین ویژگی کنگره شهدای استان مرکزی مردمی برگزار کردن و نقش آفرینی آحاد و اقشار مردم بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: البته برای برگزاری کنگره شهدای استان بیش از ۶ سال اقدامات زیرساختی انجام شد و بیش از ۳ هزار نفر در برگزاری این رویداد مهم نقش داشتند که می توان ایجاد وحدت و انسجام در همه مجموعه های استان را از ویژگی های دیگر کنگره عنوان کرد و بسیاری از دستگاه ها و مسئولین استان برای برگزاری باشکوه کنگره تلاش های زیادی انجام دادند که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: یکی از اقشاری که در کنگره شهدای استان نقش اثرگذاری داشت بسیج مداحان بود که خوشبختانه در ۱۷ اجلاسیه و بیش از یک هزار برنامه فرهنگی در ذیل کنگره نقش آفرینی کردند که قابل تقدیر است.

کریمی خاطرنشان کرد: البته کار کنگره شهدای استان مرکزی با برگزاری اجلاسیه نهایی تمام نشده و امروز بعد از گذشت یک سال از اجلاسیه اصلی هنوز بسیاری از اقدامات ادامه دارد و به فضل الهی تا تحقق رسالت های مهم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار