رئیس سازمان بسیج مداحان کشور مطرح کرد؛

حضور همه جانبه بسیج مداحان برای مقابله با ویروس کرونا

یوسف ارجونی گفت: بسیج مداحان در ابعاد مختلف و به شکل همه جانبه برای مقابله با ویروس کرونا ورود پیدا کرد و امروز جامعه مداحان از این امتحان موفق بیرون آمده اند.
کد خبر: ۴۳۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ - 07January 2021

بسیج مداحان همه جانبه برای مقابله با ویروس کرونا ورود پیدا کرد

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، «یوسف ارجونی» رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در سفر دو روزه خود به استان مرکزی در دیدار با فرمانده سپاه روح الله گفت: سازمان بسیج مداحان در سطح کشور با ۳۱ سازمان استانی و ۳۲۰ کانون بسیج مداحان در کشور فعالیت دارد و خوشبختانه امروز جمع کثیری از جامعه مداحان تحت عنوان مداحان بسیجی در سطح کشور فعالیت اثر بخش می کنند.

ارجونی اظهار کرد: بسیج مداحان کشور از ابتدای ویروس منحوس کرونا اقدامات مختلفی انجام داده و هم اکنون نیز این اقدامات ادامه دارد و جامعه مداحان و هیئت های مذهبی جزء اولین قشری بودند که برای مقابله با این ویروس ورود جدی پیدا کردند و عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشتند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مداحان و هیئت های مذهبی در طول انقلاب اسلامی همواره نشان داده اند هرکجا که انقلاب اسلامی احساس نیاز کند با جدیت ورود پیدا می کنند و تهدیدات را به فرصت ها تبدیل می کنند که نمونه آن سیل، زلزله و کرونا است.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: پویش نذر ماسک توسط هیئت های مذهبی با موفقیت انجام شد که در ایام محرم و رمضان عمده نذری ها به سمت سلامت محور و اقدامات درمانی هدایت شد.

ارجونی یادآور شد: همچنین پویش نذر خون و نان رایگان از جمله پویش های مهم دیگر بود که هیئت مذهبی و تشکل ها و کانون های مردمی این پویش را انجام دادند و خوشبختانه آثار و برکات فراوانی داشته است.

وی اضافه کرد: راه اندازی نهضت کمک مومنانه نیز از دیگر اقدامات سازمان بسیج مداحان بود و سعی کردیم در سطح کشور علاوه بر اینکه سرکشی مستمر از جامعه مداحان داشته باشیم به سایر اقشاری که در کرونا آسیب دیدگی نیز توجه کنیم.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور افزود: حضور مداحان بسیجی در مراکز درمانی برای فعالیت های فرهنگی و کمک به مدافعان سلامت از جمله اقدامات اثر گذار بود و می توان گفت بسیج مداحان در ابعاد مختلف و به شکل همه جانبه برای مقابله با ویروس کرونا ورود پیدا کرد و امروز جامعه مداحان از این امتحان موفق بیرون آمده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها