ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق:

شهدای مدافع حرم مقلدین ممتاز اباعبدالله الحسین (ع) بودند

امیر سرتیپ رضا آذریان گفت: شهدای مدافع حرم در مکتب ائمه اطهار تعلیم‌ دیده و مقلد ممتاز اباعبدالله الحسین (ع) بودند لذا به همین خاطر که رد خون آنان در امتداد خون قدسی حضرت سیدالشهدا (ع) است.
کد خبر: ۴۳۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴ - 07January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم که به همت سازمان عقیدتی سیاسی نزاجا برگزار شده بود، اظهار داشت: بیش از 40 سال است که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و بااین‌حال، نظام سلطه هنوز دست از توطئه‌چینی و ضربه زدن به‌نظام اسلامی برنمی‌دارد.

وی افزود: علت این عداوت و کینه‌توزی امپریالیسم جهانی آن است که جمهوری اسلامی منافع آن‌ها را در این کشور به‌کلی نابود کرده و آمریکایی‌ها را که تا پیش از آن متجاوز به جان و مال و ناموس ملت بودند، همچون زباله از کشور بیرون انداخت.

ارشد نظامی ارتش در شمال‌شرق در تجلیل از مجاهدت رزمندگان مدافع حرم خاطرنشان کرد: امروزه مصائب استکبار جهانی بیش از دوران پیروزی انقلاب اسلامی است زیرا مجاهدان ایرانی پس از دفاع جانانه از کیان نظام در دفاع مقدس، اینک پا از مرزها فراتر گذاشته و پیرو آرمان صدور انقلاب، در حال تعلیم دادن مجاهدانی هستند که به همت آنان، نه‌فقط ایران اسلامی بلکه تمام منطقه برای ایالات‌متحده و ایادی او ناامن باشد.

وی ادامه داد: ایران که پیش از پیروزی انقلاب، ژاندارم و نماینده آمریکا در منطقه بود، امروزه نماد مقاومت در برابر سلطه گران عالم است و مجاهدان بدون مرز همچون رزمندگان مدافع حرم تبدیل به سفیران مکتب انقلاب به منطقه شده‌اند.

امیر آذریان گفت: شهدای مدافع حرم در مکتب ائمه اطهار تعلیم‌دیده و مقلد ممتاز اباعبدالله الحسین (ع) بودند لذا به همین خاطر که رد خون آنان در امتداد خون قدسی حضرت سیدالشهدا (ع) است، مادامی‌که نهضت حسینی پابرجا باشد، یاد و راه شهدا هم استوار خواهد بود. امروز هر چه داریم از مجاهدت حسینی شهدا و صبر زینبی خانواده‌های معظم ایثارگران است و ارتش جمهوری اسلامی هم با تقدیم 8 شهید مدافع حرم، عضوی از این خانواده بزرگ و معزز است.

در انتهای این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم سردار شهید «غلامرضا سماعی»، شهید «محمدجواد محمدی مفرد»، شهید «محمدرضا سنجرانی» و شهید «سید مهدی جودی ثانی» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار