برپایی کرسی تلاوت قرآن یادبود سیدالشهدای مقاومت در حرم رضوی

کرسی تلاوت رضوی در جوار عترت به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹ - 07January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام‌ سید مسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، با اعلام این خبر اظهار داشت: ویژه‌برنامه کرسی تلاوت رضوی به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی از سراسر کشور، از چهارشنبه ۱۱ دی تا دوشنبه ۱۵ دی، هرشب به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما و کانال‌های دارالقرآن کریم آستان قدس رضوی در فضای مجازی پخش شد.

وی افزود: این برنامه به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و هم‌رزمانش با همکاری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برگزار شد تا یاد و خاطره دلیرمردان و جان‌برکفانی همچون ایشان در دل‌ها جاودانه شود و راه ایشان ادامه یابد‌.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه کرسی‌های تلاوت رضوی به صورت مجازی در مناسبت‌های خاص به صورت هدفمند در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، گفت: باید در همه کارها به قرآن توسل کرد چون نور آن راه‌گشاست و به توصیه رهبر معظم انقلاب، باید رابطه‌مان با قرآن را روزبه‌روز مستحکم‌تر کنیم. به همین منظور، سعی شده است برگزاری کرسی تلاوت رضوی در جوار عترت منجسم‌تر از قبل و با حضور و قرائت فاخر قاریان طراز اول ممتاز و بین‌المللی از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا جذب حداکثری ارادتمندان کلام‌الله در رو آوردن به انس با قرآن و معارف آن صورت پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها