رئیس کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حاج قاسم پرورش‌یافته انقلاب بود/ سردار سلیمانی عمر خود را در راه دفاع از مستضعفان گذراند

بختیاری گفت: حاج قاسم با شناسایی دقیق از موقعیت دشمن، استفاده از ظرفیت‌ها و توکل به خدا وارد میدان می‌شد و در راهی که انتخاب کرده بود ذره‌ای تردید و شک نداشت.
کد خبر: ۴۳۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۹ - 08January 2021

حاج قاسم پرورش‌یافته انقلاب بود/ سردار سلیمانی عمر خود را در راه دفاع از مستضعفان گذراند«سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه حاج قاسم پرورش‌یافته انقلاب اسلامی و شاگرد حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز حاج قاسم که او را نسبت به دیگران متمایز می‌کرد، اخلاص بود.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی عمر خود را در راه مجاهدت در برابر مستکبران و دفاع از مستضعفان گذراند، گفت: حاج قاسم با شناسایی دقیق از موقعیت دشمن، استفاده از ظرفیت‌ها و توکل به خدا وارد میدان می‌شد و در راهی که انتخاب کرده بود، ذره‌ای تردید و شک نداشت.

رئیس کمیته امداد افزود: حاج قاسم نه‌تنها قهرمان مردم ایران بلکه قهرمان مستضعفان جهان است؛ باید راه و مکتب حاج قاسم برای جوانان تبیین شود تا بدانند سردار سلیمانی چرا قهرمان و سردار دل‌ها شده است.

بختیاری با بیان اینکه سردار سلیمانی پدری مهربان برای فرزندان شهدای مدافع حرم بود، خاطرنشان کرد: حاج قاسم با استکبار و گروه‌های تکفیری با اقتدار برخورد می‌کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار