نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم:

شرکت داروسازی فایزر نه به فکر سلامتی مردم بلکه به فکر کسب سود خود است

مره‌صدق گفت: شرکت داروسازی فایزر و دیگر کمپانی‌های دارویی جهان نه به فکر سلامتی مردم بلکه به فکر سود بیشتر و منافع مادی خود هستند.
کد خبر: ۴۳۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ - 09January 2021

شرکت داروسازی فایزر نه به فکر سلامتی مردم بلکه به فکر کسب سود خود استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سیامک مره‌صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در گفت‌وگویی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره عدم واردات ممنوعیت واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی درباره بیماری کرونا به کشور اظهار داشت: شرکت داروسازی فایزر و دیگر شرکت‌های داروسازی جهان زیر سلطه و نفوذ آمریکا و متحدانش هستند.

وی افزود: از سوی دیگر این کمپانی‌های دارویی به هیچ وجه به فکر سلامتی مردم نیستند و آنچه که برای آن‌ها ملاک و معیار است کسب سود و منافع مادی بیشتر است.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: از سوی دیگر این کمپانی‌های دارویی جوامع و کشور‌های کمتر توسعه یافته را آزمایشگاه خود می‌دانند و مردم این کشور‌ها را برای آزمایش دارو‌ها و واکسن‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و انگلیس ما را در حوزه دارویی هم تحریم کردند و تحریم‌ها علیه ایران شامل این بخش نیز شده است چگونه است که می‌خواهند واکسن کرونا را به ما بفروشند.

وی افزود: باید مطمئن باشیم باشیم و بدانیم که اگر واکسن فایزر ثمربخش و مورد اطمینان بود آمریکا و انگلیس هیچگاه آن را به ما نمی‌فروختند و اگر هم امکان خرید آن برای ایران مهیا می‌شد با قیمت بسیار بالایی ما باید آن را تهیه می‌کردیم.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: هدف و برنامه آمریکا همیشه نابودی ملت ایران و از بین بردن جمهوری اسلامی بوده پس وقتی سیاست برنامه و هدف این کشور چنین است هیچگاه داروی مطمئنی را که موجب نجات ملت ایران شود به ما نمی‌فروشند.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: در دوران ستمشاهی دستیاران و دانشجویان پزشکی آمریکا به ایران می‌آمدند و بیماران ایرانی در بیمارستان برای آموزش آن‌ها به عنوان ماده اولیه در اختیارشان قرار داده می‌شد، اما پزشکان من که برای تحصیل به آمریکا می‌رفتند یکسری مسائل تئوری که آن هم مربوط به شرایط بهداشتی و درمانی آمریکا بود به آن‌ها آموزش آموزش داده می‌شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار