اکران نمایشگاه «فقط برای خدا» در کرمان، مشهد، بغداد، دمشق

مجموعه پوستر «فقط برای خدا»؛ روایاتی از سلوک و مکتب حاج قاسم در شهرهای مختلفی همچون بغداد، دمشق، کرمان و مشهد به نمایش در آمد.
کد خبر: ۴۳۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ - 09January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کرمان، به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، مجموعه پوستر فقط برای خدا؛ روایاتی از سلوک و مکتب حاج قاسم در شهرهای مختلفی همچون بغداد، دمشق، کرمان و مشهد به نمایش در آمد.

«مجتبی اسدی» رئیس حوزه هنری استان کرمان اظهار داشت: نماشگاه مجموعه پوستر «فقط برای خدا» از 6 ژانویه برابر 17 دیماه سال جاری در فرهنگسرای «ابورمانه» در پایتخت سوریه با حضور رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در سوریه و جمعی از هنرمندان این کشور افتتاح شد و همزمان با این ایام در مقتل شهدای مقاومت در بغداد نیز این آثار اکران در معرض دید عموم قرار گرفت.

اکران نمایشگاه «فقط برای خدا» در کرمان، مشهد، بغداد دمشق

در هفته هنر انقلاب اسلامی با انتشار مجموعه پوستری در بستر فضای مجازی نگاه های بسیاری جذب روایت‌های کوتاهی ازسیره و مکتب سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شد، مردی که حیات و مماتش «فقط برای خدا» بود «فقط برای خدا».

مجموعه پوستر «فقط برای خدا» پس از انتشار در هفته هنر انقلاب اسلامی در فروردین ماه امسال به زبان‌های انگلیسی، عربی، اردو، روسی و ترکی استانبولی ترجمه و در اختیار دوستداران سیدالشهدای مقاومت در سراسر جهان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها