فرمانده قرارگاه نجف اشرف نزسا:

شهدا سند حقانیت، افتخار و ایثار ملت بزرگ ایران است

سردار «محمد نظر عظیمی» گفت: شهدا سند حقانیت، افتخار و ایثار ملت بزرگ ایران و رسوایی جنایتکاران مستکبر هستند و دفاع مقدس حادثه بزرگ و افتخارآمیزی بود که با رشادت‌های ملت بزرگ ایران رقم خورد.
کد خبر: ۴۳۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ - 09January 2021

شهدا سند حقانیت، افتخار و ایثار ملت بزرگ ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرتیپ پاسدار «محمدنظر عظیمی» فرمانده قرارگاه نجف اشرف نزسا در مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت شهدای گمنام با همکاری اداره کل زندان‌های  و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که در زندان دیزل آباد کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شهدا سند حقانیت، افتخار و ایثار ملت بزرگ ایران و رسوایی جنایتکاران مستکبر هستند و دفاع مقدس حادثه بزرگ و افتخارآمیزی بود که با رشادت‌های ملت بزرگ ایران رقم خورد.

سردار عظیمی افزود: دشمنان در طول ۴۰ سال گذشته در تمام حوزه‌ها هر چه توانستند توطئه کردند از جمله بعد از انقلاب تصمیم گرفتند تا جنگی وسیع را بر کشور ما تحمیل کنند و با اینکه به ظاهر ما با صدام ملعون و حزب بعث عراق طرف بودیم، اما پشت صحنه همه مستکبران و مرتجعان منطقه حضور داشتند.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه در زمان گذشته مستشاران غربی کشور را اداره می‌کردند، در آغاز جنگ تحمیلی توان پاسخگویی به حمله دشمن به ظاهر وجود نداشت، اما ملت ایران با تقدیم هزاران شهید رزمنده غیور و با تکیه بر مبانی اعتقادی و توکل به خدا با کمترین امکانات توانست در برابر دشمن مجهز به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها ایستادگی کند.

به گفته سردار عظیمی، دشمنی‌های آمریکایی‌ها با ملت ایران بعد از پایان جنگ نیز تمام نشد و تا به امروز این دشمنی‌ها و توطئه‌ها ادامه داشته است.

وی افزود: امروز ناجوانمردانه‌ترین تحریم‌ها علیه ملت ما اعمال شده و بخشی از شرایط سخت معیشتی کشور ماحصل جنایت دشمنان است.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نزسا، در بخش دیگری از سخنانش گفت: در طول تاریخ کمتر ملتی در مقیاس ملت ایران اینگونه مقابل استکبار ایستادگی کرده و موفق بوده است.

سردار عظیمی ادامه داد: تشییع باشکوه سردار سلیمانی نشان داد که همه ملت ایران به رزمندگان، ایثارگران و فرزندان فداکارشان وفادارند.

وی حاج قاسم سلیمانی را تربیت شده مکتب انقلاب، اسلام و امام راحل دانست و گفت: مشخصات مکتب حاج قاسم  شامل اخلاص، ایثار، خداباوری، خودباوری و متکی بر مبانی انقلابی و دینی می‌شود.

سردار عظیمی، امثال قاسم سلیمانی را افتخار بزرگ ملت ایران دانست و گفت: حاج قاسم در خطرناک‌ترین و حساس‌ترین نقاط حضور میدانی داشت و همین حضور باعث شکست داعش و توطئه‌های آمریکایی‌ها شد.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نزسا افزود: آمریکایی‌ها هر جا خواسته اند با یک اشاره حکومت عوض کرده اند، اما در برابر ملت ایران به در بسته خوردند  و امروز شاهدیم با وجود تحریم‌ها و مشکلات معیشتی شاهد پیشرفت در حوزه دانش و فناوری هستیم و  با اینکه در موضوع کرونا ناجوانمردانه به ما کمک نشد، اما با همت جوانان رهرو شهدا طوری عمل کردیم که جزو کشور‌های پیشرفته در مبارزه با کرونا قرار گرفته ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار