مدیر کل اداره آموزش و پرورش شهرستان مهریز:

شهدای ما با عملشان وحدت عملی را به نمایش گذاشتند

«حسینی» مدیرکل اداره آموزش و پرورش در یادواره مجازی شهدای دانش‌آموز شهرستان مهریز که در آستانه برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهید استان یزد برگزار شد گفت: شهدای بزرگ ما با عمل و قدم و جانشان هم وحدت عملی را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۴۳۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ - 09January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «حسینی» مدیرکل اداره آموزش و پرورش شهرستان مهریز در در یادواره مجازی ۵۶ شهید دانش‌آموز مهریز که به میزبانی دبستان دور دوم شاهد دانش برگزار شد با بیان اینکه تداوم انقلاب اسلامی در گرو ادامه راه شهدا است گفت: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و پرچمی را که شهدای گرانقدر برافراشته‌اند را در برابر هجمه‌های بی‌شمار استکبار و منافقان استوار نگهداری کنیم.

سید کاظم حسینی المدواری با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی، فخری زاده و شهدای دانش آموز مهریز افزود: برگزاری یادواره شهدا یادآور این است که شهدا چگونه در انقلاب اسلامی پرچمداری کردند و پرچم اسلام و کشور را برافراشته نگه‌داشتند.

وی با بیان اینکه آن قلمی که از شهید می‌نویسد و شهید می‌پروراند ارزشمند است، تاکید کرد: شهدای بزرگ ما با عمل و قدم و جانشان هم وحدت عملی را به نمایش گذاشتند و هم استکبارستیزی و استقلال طلبی را به ما یاد داده و انتقال دادند.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگهداشت یاد و خاطره شهدا افزود یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی مهریز درسال تحصیلی جاری در تعدادی از مدارس شهرستان برگزار و طی آن بر ادامه راه شهیدان توسط دانش آموزان و فرهنگیان تاکید می‌شود.

پخش نماهنگ، سخنرانی و مداحی از جمله برنامه‌های مراسم بود که رئیس بنیاد شهد و امور ایثارگران مهریز و جمعی از فرهنگیان با رعایت پروتکل‌های احتماعی حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها