امام جمعه سورو بندرعباس:

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تندباد حوداث تغییر مسیر نداد

امام جمعه سورو بندرعباس به راسخ بودن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در صراط مستقیم اشاره کرد و گفت: وی شخصیتی بود که در تند حوادث تغییر مسیر نداد و همواره در این راه حرکت کرد.
کد خبر: ۴۳۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ - 09January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، شیخ «محمد صدیق فهیمی» امام جمعه سورو بندرعباس در محفل قرآنی محفل مجازی قرآنی «شمیم وصل» به تبیین شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

وی با بیان اینکه شخصیت آن شهید والامقام در توصیف نمی‌گنجد، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در انقلابی بودن و انقلابی ماندن سرآمد بود.

شیخ محمد صدیق فهیمی پایبندی به مبانی و ارزشهای انقلاب را یکی دیگر از شاخصه های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان و اظهار داشت: خروجی این پایبندی نیز حرکت در صراط مستقیم بود.

وی به راسخ بودن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در صراط مستقیم اشاره کرد و افزود: وی شخصیتی بود که در تند حوادث تغییر مسیر نداد و همواره در این راه حرکت کرد.

امام جمعه سورو بندرعباس اضافه کرد: وی اهداف انقلاب را خوب می شناخت و همواره در این راه گام بر می داشت.

وی به دشمن شناسی به عنوان  یکی دیگر از ویژگیهای شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: وی دشمن را خوب می شناخت و در برابر القائات دشمن بسیار هوشمندانه پاسخ می گفت و هیچگاه در برابر تهدیدات دشمن سر خم نکرد.

شیخ محمد صدیق فهیمی ببا اشاره به تبیین دیدگاه استقلال فکری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: وی در همه ی ابعاد استقلال طلبی از جمله استقلال فرهنگی ، استقلال سیاسی و استقلال سیاسی متمایز و شاخص بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار