آیت‌الله علم‌الهدی:

رزمایش مواسات فرصتی برای خدمت به نیازمندان

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: همراهی نهادها در رزمایش مواسات توانسته به میزان قابل توجهی، نیاز قشرآسیب‌پذیر را تامین کند.
کد خبر: ۴۳۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴ - 09January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌‌الله سید احمد علم‌الهدی در رزمایش مشترک جمعیت هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای اهدای سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی که در مهدیه مشهد برگزار شد، ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در این عرصه، اظهار داشت: خوشبختانه ما از نعمتی برخوردار هستیم که در هیچ جای دنیا وجود ندارد و آن، مدیریت رهبر معظم انقلاب است که وابسته به ساحت مقدس امام معصوم (علیه‌السلام) و حاکمیت الله است.

وی با بیان این که یکی از نتایج این مدیریت، به میدان آوردن ظرفیت‌های عواطف و احساسات مردم است، ادامه داد: همه خدمات‌هایی که امروز ارائه می‌دهیم، در پرتوی رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب است که در به کارگیری ظرفیت‌های مردمی پیش‌قدم شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مسئله تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی به دستور رهبر معظم انقلاب در هر استان، خوشبختانه از شروع تا به امروزش فواید و موفقیت‌های بسیار زیادی داشته است، نتیجه قرار دادن نهادها و امکانات‌ کشوری در کنار تشکل‌های مردمی، عملکرد خوب قرارگاه مواسات است.

توزیع یک میلیون و ۳۰۰ بسته معیشتی

وی با بیان این که تاکنون بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در استان تهیه و توزیع شده است، گفت: این اتفاق به همت عزیزان ما در نهادهای مختلف از جمله سپاه، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مرکز رسیدگی به امور مساجد رخ داده که به میزان قابل توجهی توانسته بخش عمده‌ای از نیازهای قشر آسیب‌پذیر را تامین کند، البته مشکلاتی هست که هنوز به یک سری افراد نیازمند کمک نشده اما مسئولین برای حل این مشکل از سامانه توزیع استفاده کردند که به امید خدا این مشکل نیز برطرف می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با تأکید بر لزوم همیاری همه نهادها در برطرف کردن مشکلات ناشی از بیماری کرونا، تصریح کرد: خوشبختانه در این طرح که به‌عنوان طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» نام‌گذاری و با محوریت مساجد استان خراسان رضوی اجرا شد، هم‌اکنون دو هزار و ۵۵۰ مسجد در سراسر استان مجری طرح پایگاه مسجد سنگر سلامت هستند که خوشبختانه با نظرسنجی از مسؤولان درمانی، این طرح نیز موفقیت‌آمیز بود.

آیت‌الله علم‌الهدی یادآور شد: فعالیت‌های مساجد آنقدر گسترده شد که حتی از بیماران در دوران بیماری در منزل‌شان مراقبت می‌کردند، مایحتاج‌شان را فراهم می‌کردند که این امر مبارک در سایه ولایت صورت گرفت.

به همه اقشار آسیب‌پذیر استان کمک‌رسانی شود

امام جمعه مشهد با تأکید بر این که در عرصه‌های کمک‌های مردمی شاهد خدمت خالصانه هستیم که مردم به یاری دیگران می‌شتابند، رزمایش مشترک جمعیت هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بسیار کار ارزنده‌ای است که امیدواریم عزیزان ما تلاش کنند تا به همه اقشار آسیب‌پذیر در همه جای استان خراسان رضوی کمک‌رسانی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی ضمن قدردانی از خدمت خالصانه هلال احمر در طرح کنترل بیماری کرونا، گفت: امیدواریم این رزمایش نیز همانند رزمایش‌های گذشته بسیار موثر باشد و بتواند مشکلات زیادی را از روی دوش اقشار آسیب‌دیده بردارد، ان‌شاءالله این خدمت خالصانه و دستگیری شما عزیزان مورد توجه و عنایت خاصه امام زمان (عج) قرار بگیرد و نتیجه این زحمات نیز در دنیا، سلامت و عافیت و در آخرت نیز ذخیره‌ ارزشمندی برای شما باشد.

نظر شما
پربیننده ها