نماینده ولی فقیه در لرستان:

آنگونه که شایسته است به نقش روحانیت در دفاع مقدس پرداخته نشده است

حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» با بیان اینکه آمار بالای روحانیون شهید در دفاع مقدس نشان از حضور گسترده این قشر در میادین نبرد دارد، گفت: آنگونه که شایسته است به نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس پرداخته نشده است.
کد خبر: ۴۳۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰ - 09January 2021

آنگونه که شایسته است به نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس پرداخته نشده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمد رضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در دیدار با سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، اظهار داشت: روحانیون در طول تاریخ، مبارزات انقلابی و دوران دفاع مقدس نقش مهمی در آگاه سازی و بصیرت افزایی مردم داشتند.

وی با بیان اینکه آمار بالای روحانیون شهید در دفاع مقدس نشان از حضور گسترده این قشر در میادین نبرد دارد، افزود: آنگونه که شایسته است به نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس پرداخته نشده است.

حجت الاسلام شاهرخی برگزاری اولین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی را کاری ارزشمند خواند و گفت: از آثاری که برای این جشنواره گردآوری شود، می‌توان در کنگره ملی 6 هزار و سیصد شهید استان لرستان استفاده کرد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به دانشنامه دفاع مقدس لرستان، تصریح کرد: بخشی از مقالات دانشنامه به نقش روحانیون در دفاع مقدس اختصاص دارد که آثاری که قرار است برای اولین جشنواره  پرچمداران انقلاب اسلامی گرد آوری شوند، می‌تواند بخشی از محتویات دانشنامه را تامین کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به  موزه‌ها و مراکز فرهنگی دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: موزه‌های دفاع مقدس نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند و آثار گردآوری شده در اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی بخشی از محتوای موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان را نیز تامین خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها