معاون نیروی انسانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

سردار سلیمانی الگویی بی نظیر برای مسئولین است

علیرضا قنبری گفت: سردار سلیمانی عزیز نمونه برجسته حرکت در پشت سر ولایت و ذوب شدن در این مسیر به عنوان الگویی بی نظیر برای مسئولین محسوب می شود و ما در پیشبرد اهداف نظام باید مانند شهدا پشت سر رهبری حرکت کنیم.
کد خبر: ۴۳۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳ - 09January 2021

«علیرضا قنبری» معاون نیروی انسانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان و مزار شهید سلیمانی در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» شخصیت بسیار بزرگی در جهان اسلام است که ما تنها با گوشه‌ای از مجاهدت‌های ایشان آشنا هستیم.

وی با اشاره به اینکه راه و سیره شهدا را باید در زندگی پیش بگیریم گفت: با الگو گرفتن از شهید حاج قاسم و شهدای دیگر از جمله «احمد کاظمی»، «تهرانی مقدم»، «ابرهیم همت» و ... می توان به سعادت دست یافت.

سرهنگ قنبری با بیان اینکه شهید «حاج قاسم سلیمانی» شخصیتی برخوردار از دنیایی معرفت، انسانیت و ایثار بود عنوان کرد: سردار سلیمانی عزیز نمونه برجسته حرکت در پشت سر ولایت و ذوب شدن در این مسیر به عنوان الگویی بی نظیر برای مسئولین محسوب می شود و ما در پیشبرد اهداف نظام باید مانند شهدا پشت سر رهبری حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برگرفته از مکتب حضرت سیدالشهدا (ع) است عنوان کرد: شهید سلیمانی از زمانی که پا به میدان های نبرد گذاشت به دنیا و وابستگی های دنیایی پشت پا زد و هرگز به دنبال مال، مقام، درجه نبود و این بود که خداوند به او عزت و بزرگی داد که امروز در سراسر جهان این شخصیت بزرگ را می شناسند.

این مسئول بیان داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابل دشمن از اقتدار بالایی برخوردار بود که قبل از اینکه دشمن برای ضربه زدن به این مرز و بوم اراده کند نقشه های او را نقش بر آب می کرد.

گفتگو از عباس جهانتاب

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار