سخنگوی ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان:

رسانه‌های خوزستان پیشتاز تولید محتوا در خصوص چهلمین سالگرد دفاع مقدس هستند

«هوشنگ نوبخت» گفت: رسانه‌های خوزستان به عنوان افسران جنگ نرم پایتخت دفاع مقدس پیشتاز تولید محتوا در خصوص چهلمین سالگرد دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۴۳۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ - 10January 2021

رسانه های خوزستان پیشتاز تولید محتوا در خصوص چهلمین سالگرد دفاع مقدس هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «هوشنگ نوبخت» سخنگوی ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه کمیته رسانه‌ای دفاع مقدس از چاپ و انتشار اخبار این حوزه در رسانه‌ها به زبان‌های بین‌المللی خبر داد و اظهار داشت: رسانه‌های خوزستان به عنوان افسران جنگ نرم پایتخت دفاع مقدس پیشتاز تولید محتوا در خصوص چهلمین سالگرد دفاع مقدس هستند.

وی با تقدیر از همراهی صادقانه رسانه‌های مختلف خوزستان در حوزه دفاع مقدس، افزود: بیش از 47 رسانه از جمله نشریات معتبر استانی، منطقه‌ای و ملی و خبرگزاری‌های رسمی و همچنین فعالان فضای مجازی به صورت روزانه اخبار و فعالیت‌های مرتبط با حوزه دفاع مقدس و به خصوص ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خوزستان را پوشش داده و منتشر می‌کنند.

نوبخت گفت: استان خوزستان بعد از پایتخت، بیشترین فعالیت رسانه‌ای کشور را دارد و آمار بالاترین تعداد نشریات نیز متعلق به خوزستان است و خدا را شاکریم که اکثر این رسانه‌های متعهد و افسران جنگ نرم در خصوص همکاری و همراهی با حوزه دفاع مقدس از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و نسبت به تولید محتوا و انتشار اخبار مختلف با خبرگزاری دفاع مقدس نهایت همکاری را دارند.

سخنگوی ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: برنامه‌ریزی کردیم که 40 خبر شاخص حوزه دفاع مقدس را به بهانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس به زبان های انگلیسی و عربی و حتی دیگر زبان‌های دنیا ترجمه و منتشر کنیم که خوشبختانه با همراهی نشریات استان تاکنون بیش از 16 خبر را در این خصوص با وسعتی گسترده چاپ و منتشر کردیم.

وی افزود: امپراطور رسانه‌ای استکبار از هیچ کوششی برای تغییر افکار عمومی و به خصوص نسل جوان ما دریغ نمی کند و این رسالت ما را در قبال جامعه و به خصوص نسل جوان کشور که در معرض شدید تهاجمات فرهنگی به خصوص در بستر فضای مجازی و رسانه ای هستند، دوچندان می‌کند و بی‌شک هیچ وسیله‌ای قدرتمند‌تر از خود رسانه نیست که بتوان با تولید محتوای فاخر از جمله ترویج و تبلغ فرهنگ دفاع مقدس به مبارزه با این امپراطوری رفت.

وی گفت: تلاش خواهیم کرد فعالیت‌های رسانه‌های استان را که در حوزه دفاع مقدس انجام می‌شود به نام خبرنگاران و رسانه‌ها در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان به یادگار آرشیو نگه داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها