فرمانده سپاه استان تهران:

عملیات «والفجر ۸» کارشناسان نظامی جهان را حیرت‌زده کرد

سردار ذوالقدر با اشاره به عملیات والفجر ۸ و عبور رزمندگان اسلام از رود خروشان اروند گفت: باور انجام این عملیات برای دشمن و نظامیان سایر کشور‌ها سخت بود و این نظامیان از ما خواهش می‌کنند که نحوه انجام عملیات را برای آن‌ها بازگو کنیم.
کد خبر: ۴۳۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ - 10January 2021

باور انجام عملیات عبور از اروند برای نظامیان سایر کشور‌ها سخت استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «احمد ذوالقدر» فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در مراسم گرامیداشت عملیات کربلای ۵ که در سالن شهید جنگروی این سپاه برگزار شد، اظهار داشت: آن روزی که دشمن در کربلا با امام حسین (ع) مقاتله کرد به امید اینکه این اندیشه و امامت را از بین ببرد، نمی‌دانست روزی خواهد آمد که جوانی مثل شهید حججی که امام خمینی (ره) و دفاع مقدس را ندیده، برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) سر خود را فدا می‌کند؛ در واقع این نشان‌دهنده سمبل مقاومت جوانان مسلمان است.

وی با اشاره به اینکه همچنان در بیان وقایع دفاع مقدس ضعف داریم، افزود: شاید اکنون از دید رزمندگانی که در عملیات کربلای ۴ حضور داشتند، عملیات والفجر ۸ آسان‌تر بوده، ولی باور انجام عملیات با عبور از رودخانه‌ای مانند اروند برای دشمن سخت است؛ به همین دلیل امروز نظامیان سایر کشور‌ها از ما خواهش می‌کنند که نحوه عملیات و چگونگی عبور از رودخانه اروند را برای آن‌ها بازگو کنیم.

سردار ذوالقدر در ادامه به انتشار کتاب‌های دفاع مقدس توسط سپاه استان تهران هم اشاره کرد و گفت: انتشار کتاب «آقا رسول» توسط انتشارات سپاه سیدالشهداء (ع) مقدمه‌ای برای تولید و انتشار سایر کتاب‌های دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه استان تهران تأکید کرد: انتشار کتاب‌های دفاع مقدس برای تبیین شجاعت و فداکاری رزمندگان لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) در دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های آتی، ضروری است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها