جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

ارائه ده‌ها طرح درمانی از سوی بسیجیان/ تجارب دفاع مقدس چراغ راه بسیج است

سردار سپهر گفت: امروز چالش ها، موانع و بن‌بست‌های به ظاهر مهمی در پیش روی داریم که سخت‌تر از موانع عملیات کربلای پنج است؛ لذا برای عبور از این بن‌بست‌ها راهی جز همان شاخص‌های دفاع مقدس وجود ندارد.
کد خبر: ۴۳۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ - 10January 2021

امروز با موانع سخت‌تر از عملیات کربلای پنج روبرو هستیم/ برخی‌ها طرح شهید سلیمانی بسیج را مسخره می‌کردندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدحسین سپهر» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت عملیات کربلای پنج که در سالن شهید جنگروی سپاه استان تهران برگزار شد، با بیان اینکه امیدوارم کار‌های مربوط به برگزاری کنگره شهدای لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) با سرعت بیشتری پی‌گیری شود، اظهار داشت: کاری که از سال ۱۳۷۷ برای برگزاری کنگره شهدای این لشکر شروع شده، تنها برای قدردانی از رزمندگان و ایثارگران نیست، بلکه برای تجربه‌نگاری رزمندگان دفاع مقدس جهت چنین ایامی است.

وی با اشاره به اینکه چالش‌ها، موانع و بن‌بست‌های به ظاهر مهمی در پیش روی داریم، افزود: ثبت و ضبط خاطرات و حماسه‌های رزمندگان دفاع مقدس به درد آیندگان، اهداف و چشم‌انداز‌های پیش روی ما می‌خورد؛ چون امروز با موانع مختلفی که سخت‌تر از موانع عملیات کربلای پنج است، روبه‌رو هستیم.

سردار سپهر ادامه داد: در همین یک سال در اخیر مواجهه با کرونا، حوادث تلخی را در کشورمان را شاهد بودیم و هر روز هم که جلوتر می‌رویم، بن‌بست‌ها و موانع بیشتری را می‌بینیم؛ لذا برای عبور از این بن‌بست‌ها هیچ راهی جز همان شاخص‌های دفاع مقدس وجود ندارد.

وی اضافه کرد: حدود هشت ماه پیش در جلسات مربوط به کرونا در وزارت بهداشت، معاون کل وزیر بهداشت به نقل از سازمان بهداشت جهانی نقل می‌کرد که در پایان پاییز و اوایل زمستان به واسطه شیوع کرونا روزانه با هزار و ۲۰۰ کرونایی مواجه خواهیم شد و حتی عنوان می‌کردند که تعداد تخت‌های بیمارستانی ایران جوابگوی این بیماران نخواهد بود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: زمانی که طرح شهید سلیمانی را ارائه کردیم، برخی در ابتدا این طرح را مسخره کردند، ولی با استفاده از فرهنگ بسیجی و دفاع مقدس، از طرح دفاع کردیم و برای انجام آن وارد میدان شدیم به نحوی که اکنون مسئولان وزارت بهداشت اذعان دارند اجرای طرح شهید سلیمانی که بسیج مجری آن است، موجب شده تا آمار فوتی‌های ناشی از کرونا از حدود ۵۰۰ نفر در روز به زیر ۱۰۰ نفر برسد و تعداد مبتلایان هم ۷۵ درصد کاهش یابد.

وی با تأکید بر اینکه اگر بدترین شرایط کرونایی هم در کشور روی دهد، بسیج باز هم آماده مقابله با این شرایط خواهد بود، عنوان کرد: ده‌ها طرح درمانی، تشخیصی و امکانات بهداشتی و درمانی که توسط بسیجیان ارائه شده بود را جذب و تبدیل به پروژه کردیم؛ پس ثبت و ضبط شاخص‌های عملکردی فرماندهان و رزمندگان در دفاع مقدس امروز چراغ راه ما است؛ زیرا راه سختی در پیش داریم.

سردار سپهر در ادامه به هجمه‌هایی که علیه انقلاب در فضای مجازی وجود دارد، اشاره و عنوان کرد: هجمه‌هایی که دشمنان در فضای مجازی برای ما ایجاد کرده‌اند، بسیار سخت‌تر از ۱۰ سال پیش است، اما با این حال نباید از دشمن و دوستان سرزنش‌کننده بترسیم. ما برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن در بخش‌های مختلف جامعه راهی جز احیاء ایستادگی رزمندگان در دفاع مقدس نداریم و بر این اساس، احیاء فرهنگ دفاع مقدس یک ضرورت است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار