چهل‌سالگی سرو/ شهید «محمدعلی احمدی»؛

مبادا کاری کنید که دشمنان اسلام از شما نقطه ضعف بگیرند

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمدعلی احمدی» آمده است: مبادا کاری کنید که دشمنان اسلام از شما نقطه ضعف بگیرند در کارهایتان همیشه مصمم و استوار باشید، چون شما یاور خدا و قرآن هستید.
کد خبر: ۴۳۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ - 10January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت شهید «محمدعلی احمدی» وصیت‌نامه این شهید را مرور می‌کنیم.

شهید «محمدعلی احمدی» فرزند «داود» دوم شهریور ۱۳۴۷ در بهشهر به دنیا آمد و در تاریخ ۲۱ دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

مبادا کاری کنید که دشمنان اسلام از شما نقطه ضعف بگیرند

وصیت‌‍نامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت میان بریست برای رسیدن به معبود خویش.

سپاس پروردگار جهانیان که ابتدای کار ما را سعادت و پایان کار ما را شهادت قرار داد. حضرت زینب (س)

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون» قرآن کریم

با درود و سلام بر منجی بشریت و انسانیت یگانه معشوق مومنین، مهدی موعود، مهدی جان، مولاجان یک عمر صدایت زدم، اما لیاقت دیدار نیافتم، اما ناامید نیستم بدین امید گام در راه می‌گذارم که در آخرین لحظه مرگم جمال دل آرایت را ببینم و چه خوش است که ولو یک لحظه انسان معشوق خود را ببیند.‌

مبادا کاری کنید که دشمنان اسلام از شما نقطه ضعف بگیرند

ای برادر اندکی در خود نگر تا جلوه‌های شوکت الله را در ایمان استوارت بازیابی. اکنون امام آن پیر صلابت البرز، آن پیرجماران، خورشید رخشان، خمینی قهرمان، به نجات انسانیت فرا می‌خواند.‌ای یاور، همیشه از بدر تا احد از فتح مکه تا بستان، از قله‌های الله اکبر تا بستان جولانگاه توست.

اولین وصیتم را به مادرم می‌کنم، این است که اصلاً در شهادت من گریه نکند و همچون زینب‌وار زندگی خود را ادامه دهد و همچون زینب وقتی که سر حسینش را برایش آوردند طاقت داشته باشد و به مردم بگوید که پسرم خیلی دوست داشت به شهادت برسد و اگر باز هم جبهه انقلاب احتیاج به نیرو داشت فرزند دیگر خود را در راه خدا فدا خواهم نمود و این سخنان تو می‌تواند مشت محکمی باشد بر دهان یاوه‌گویان شرق و غرب. همانطور که امام فرمود: ما آنچنان سیلی به صدام خواهیم زد که از جایش بلند نشود.

مبادا کاری کنید که دشمنان اسلام از شما نقطه ضعف بگیرند

مادرجان مرا ببخش از اینکه نتوانستم جوابگوی زحمات حتی یک شب شما باشم؛ و اکنون تو‌ای پدر گرامی و برادران و خواهران ارجمندم، پدرجان بر خود ببال و بپا خیز و افتخار کن که فرزند کوچکت را در راه خدا فدا کردی همچون پدری بردبار و صبور باش، جامه نو بپوش و شادی کن و بر مزارم شیرینی پخش کن؛ و شما‌ ای برادرانم تنها چیزی را که از شما می‌خواهم اینست که همیشه و در همه حال به یاد خدا باشید و برای رضای خدا کار کنید، چون کار کردن برای رضا خدا هیچگونه دلسردی ندارد و شما ‌ای خواهرانم: مبادا جامه سیاه بر تن کنید، رفتاری کنید که با رفتار خود به دشمان دین و قرآن بفهمانید که ما هیچ باکی از این شهید دادن نداریم.‌

مبادا کاری کنید که دشمنان اسلام از شما نقطه ضعف بگیرند

ای امت حزب الله و همیشه در صحنه بهشهر به شما بگویم که مبادا حتی برای لحظه‌ای هم شده امام عزیز را تنها بگذارید، همیشه در صفوف بهم فشرده نماز جمعه و دعای کمیل خود، امام و رزمندگان را دعا کنید، همبستگی و وحدت را در بین خود بیشتر کنید. مبادا بر خلاف فرمایشات حضرت امام و امام جمعه شهر عمل کنید. هر کسی بر خلاف امام جمعه شهر که نماینده حضرت امام می‌باشد عمل کند بر خلاف خط ولایت فقه عمل کرده است.

آنهائی که بر خلاف خط ولایت فقیه عمل می‌کنند آن‌ها را بزرگتری و مهمترین دشمنان دین و قرآن برشمارید و بر اینگونه دشمنان سهل نگیرید.‌ ای که می‌گوئی بفکر وحدتم در خط اول [] اگر بفکر وحدتی، وحدت نماز جمعه است. ‌ای برادران بسیجی و سپاهی که در پشت جبهه هستید و الحمدالله تا به حال امتحان خوبی پس داده‌اید، مبادا کاری کنید که دشمنان اسلام از شما نقطه ضعف بگیرند در کارهایتان همیشه مصمم و استوار باشید، چون شما یاور خدا و قرآن هستید.

مبادا کاری کنید که دشمنان اسلام از شما نقطه ضعف بگیرند

در پایان نمازم را امام جمعه بخواند و اگر امکان دارد مرا در کنار هادی احمدی دفن کنید.

دعای همیشگی را فراموش نکنید.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگهدار

محمدعلی احمدی

۱۳۶۵/۹/۲۴

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها