منابع امنیتی عراقی اعلام کردند؛

بازداشت دو سرکرده داعشی در غرب عراق

نیروهای عراقی در جریان عملیات جستجو در منطقه جزیره در بخش الکرمه در شرق شهر فلوجه در استان الانبار عراق موفق به بازداشت دو سرکرده داعشی شدند.
کد خبر: ۴۳۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱ - 10January 2021

بازداشت دو سرکرده داعشی در غرب عراقبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع امنیتی عراقی از بازداشت دو سرکرده داعش در غرب عراق خبر دادند.

این منابع بیان کردند: نیروهای امنیتی در جریان عملیات جستجو در منطقه جزیره در بخش الکرمه در شرق شهر فلوجه در استان الانبار عراق موفق به بازداشت دو سرکرده داعشی شدند و این دو تکفیری بدون هیچ مقاومتی تسلیم شدند.

منابع امنیتی عراقی تاکید کردند: اطلاعات دقیق سبب بازداشت این دو داعشی شد به طوری که پس از رصد تحرکات آنها، بازداشت شدند.

حشد الشعبی روز یکشنبه از بازگشت ۵۵۰ خانواده آواره به مناطق آزادشده از لوث داعش خبر داد.

صادق الحسینی سخنگوی محور دیالی حشد شعبی عراق گفت: بازگرداندن آوارگان اولویت اصلی حشد شعبی است تا درد و رنج آوارگان پایان یابد.

این در حالی است که وزارت مهاجرت عراق از بازگشت بیش از ۳۰ هزار آواره عراقی به مناطق مسکونی سابق خود در استان نینوا خبر داد.

این وزارتخانه عراقی اعلام کرد که این آوارگان به‌صورت داوطلبانه از اردوگاه‌های آوارگان راهی منازل خود در استان نینوا شده‌اند. گروه جدیدی از آوارگان متشکل از ۶۹۴ خانوار از اردوگاه‌ها به مناطق مسکونی خود در استان نینوا بازگشتند.

این آوارگان در پی اشغال مناطق استان نینوا توسط گروه تروریستی داعش به استان‌های مجاور گریخته بودند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها