نظامیان صهیونیستی با حمله به کرانه باختری شماری فلسطینی را بازداشت کردند

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به مناطق مختلف کرانه باختری و به وحشت انداختن اهالی، شماری فلسطینی را بازداشت کردند.
کد خبر: ۴۳۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷ - 10January 2021

نظامیان صهیونیستی با حمله به کرانه باختری شماری فلسطینی را بازداشت کردندبه گزارش گروه بین‎الملل دفاع‎پرس، نظامیان رژیم اشغالگر با حمله به مناطق مختلف کرانه باختری شماری از شهروندان فلسطینی را بازداشت کرده و ورودی برخی روستاها و شهرک‌ها را مسدود کردند.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، نظامیان رژیم اشغالگر روز یکشنبه «قصی حماده» آزاده فلسطینی را از شهر جنین در شمال کرانه باختری و در حالی که سوار بر خودرو در حال عبور از پست بازرسی به سمت شهر رام الله بود، بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین با حمله به شماری از خانه‌ها و مغازه‌های روستای دیر غزاله و شهرک‌های یعبد و کفیرت از توابع شهر جنین و به هم ریختن اسباب و اثاثیه آنجا و بازجویی از صاحبانش کردند.

در شهرک «یعبد» در جنوب غرب جنین، نظامیان رژیم اشغالگر با مسدود کردن راه‌های ورودی و خروجی شهر اقدام به جستجوی گسترده در این شهر کرده و در مغازه‌ها دوربین‌های مداربسته را مصادره کرده و خودروهای عبوری را متوقف و هویت سرنشینان را بررسی می‌کردند.

روستای عاطوف در الاغوار شمالی که ساکنان آنجا شاهد حملات مکرر شهرک نشینان هستند هم امروز شاهد حمله نظامیان صهیونیست و بازداشت یک نفر بود.

در شهر «الخلیل» در جنوب کرانه باختری هم سه شهروند از جمله دو وکیل شناخته شده این شهر توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند .

این دو وکیل که پدر و پسر بودند در حمله نظامیان صهیونیست به منزلشان در الخلیل ربوده شدند.

در قدس اشغالی نیز نظامیان صهیونیست پنج شهروند را که قصد مقابله با اقدام رژیم صهیونیستی در حفاری زمین‌های محله وادی الربابه شهرک سلوان در جنوب مسجد الاقصی را داشتند، بازداشت کردند و یک شهروند دیگر هم از منزلش در العیسویه بازداشت شد.

امروز صحن‌های مسجد الاقصی نیز شاهد ورود ده‌ها شهرک نشین صهیونیستی بود که با پشتیبانی پلیس این رژیم اقدام به پرسه زدن و گوش دادن به صحبت‌های سرگروه خود درباره معبد خیالی هیکل سلیمان کردند.

شهرک‌نشینان صهیونیست در حالی اجازه ورود به مسجد الاقصی را دارند که رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌هایی که خارج از بخش قدیمی قدس ساکنند، اجازه ورود به مسجد الاقصی رابه بهانه اجرای دستور العمل های کرونا نمی‌دهد.

مسئولین رژیم صهیونیستی حرم ابراهیمی در شهر الخلیل را هم به بهانه کرونا تعطیل کرده‌اند که با محکومیت گسترده فلسطینی‌ها روبه رو شده که آنجا را یک میراث اسلامی و تسلط رژیم اشغالگر بر آن را غیرقانونی خواندند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار