رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

دستاوردهای‌ انقلاب اسلامی در دهه فجر به خوبی تبیین شود

حجت الاسلام ناصر آقایی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی آنچنان که شایسته نظام است باید به‌خوبی و شایستگی تبیین شود.
کد خبر: ۴۳۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱ - 10January 2021

دستاوردهای‌ انقلاب در دهه فجر به خوبی تبیین شود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام ناصر آقایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، امروز در جلسه هماهنگی و بررسی برنامه های ایام الله دهه فجر با بیان اینکه در تبیین دستاوردهای نظام اسلامی ضعیف عمل شده است، اظهار داشت: باید مسئولان در تبیین دستاوردهای انقلاب و  نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام سعی خود را به‌کار گرفته و با جدیت عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه کارهایی که در این نظام صورت گرفته کم نیست و نباید بی تفاوت از کنار آنها گذشت، گفت: در حوزه اقتصاد با وجود تحریم ها و هجمه‌های سنگین از سوی دشمنان انقلاب اسلامی اقدامات موثر و خوبی صورت گرفته است که باید بازگو شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب امیدواری مظلومان جهان و عصبانیت هرچه بیشتر دشمنان شد اظهار داشت: باید قدر این نعمت الهی را بدانیم و با تلاش شبانه روزی سعی در بیان دستاوردهای این انقلاب الهی کنیم.

حجت الاسلام آقایی به رویکرد و محورهای تبلیغی دهه فجر اشاره کرد و گفت: اولین رویکرد دهه فجر، بصیرت افزایی است و در این زمینه تبیین نقش امام راحل در شکلگیری انقلاب اسلامی، برجسته سازی نقش مردم در شکل گیری انقلاب، تبیین ابعاد شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، تبیین ویژگی های انقلاب اسلامی  و تبیین ضرورت حضور مردم  در حوزه های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

وی امیدآفرینی را از دیگر محورهای تبلیغی دهه فجر عنوان کرد و افزود: در این زمینه بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نظیر صعود جوانان به قله های رفیع علم و کسب رتبه های برتر در حوزه های پزشکی ، نظامی و سایر حوزه ها در عرصه ملی و بین المللی مورد توجه قرار گرفته و به شکل شایسته‌ای تبیین شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: دشمن شناسی از دیگر محورهای تبلیغی دهه فجر است که در این حوزه نیز شناسایی بسترهای نفوذ دشمنان، تاکید بر وحدت و همبستگی و تبیین دیدگاه های امام راحل مورد توجه قرار گیرد.

وی خودباوری و اعتماد به نفس را چهارمین محور تبلیغی دهه فجر برشمرد و افزود: خودباوری و اعتماد به نفس از جمله مولفه‌های مهمی هستند که باعث شد نظام اسلامی در عرصه های مختلف تاکنون به پیشرفت های شاخصی در حوزه های مختلف دست یابد بنابراین این مهم باید به نسل امروز منتقل شود.

حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری استاد حوزه و دانشگاه نیز در این جلسه با بیان اینکه دشمنان در برهه های مختلف به شکل های گوناگون در برابر تلاش های صورت گرفته در کشورمان مانع تراشی کرده‌اند گفت: با این وجود باز هم با تمام توان حرکت کرده و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نیز به رغم حاکم بودن یک فضای کرونایی برجامعه پرشکوهتر از سال‌های قبل برگزار خواهیم کرد. 

در این جلسه همچنین اجرای طرح ملی ایران قوی در سایت بچه های مسجد، برگزاری محفل انس با قرآن در مناطق اهل سنت توسط کانون های مساجد و  مسابقه کتابخوانی، برگزاری کنگره زنان شهیده، نامگذاری معابر به نام زنان شهیده، برپایی جشن گلریزان برای زنان زندانی، تجلیل از زنان شاعر و نویسنده، نشست استانی با حضور مقام عالی استان  و امام جمعه ارومیه، مسابقه کتابخوانی و خاطره گویی بصورت مجازی و افتتاح بازارچه خود اشتغالی و دیدار با خانواده شهدا و هچنین برگزاری جشن‌های مختلف به تصویب رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار