کارگروه‌های محتوایی نیروی انتظامی در موزه دفاع مقدس قم تشکیل می‌شود

کارگروه‌های تقویت محتوایی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حوزه معرفی شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی استان قم تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۴۳۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴ - 10January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، جلسه معرفی نقش آفرینی‌های کمیته‌های انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی در دوران انقلاب و دفاع مقدس و سال‌های پس از آن تاکنون، با حضور جمعی از کارشناسان و پیشکسوتان ناجا در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم برگزار شد.

در این جلسه، «سید حسین حسنزاده» مدیر اسناد مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس با اشاره به ضرورت معرفی دقیق ایثارگری‌های نیروی انتظامی، اظهار داشت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمادگی دارد تا خدمات و سوابق درخشان ناجا در حوزه استان قم در معرض دید عموم قرار دهد.

همچنین «محمدجواد شجری» مسئول موسسه فرهنگی هنری شهدای ناجا گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه چاپ و نشر کتاب، تولید فیلم و دیگر اقدامات مرتبط با معرفی شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی ارائه کرد.

بر همین اساس، مقرر شد کارگروه‌هایی تشکیل شود تا در زمینه معرفی شهدا و ایثارگران ناجا و نقش کمیته‌های انقلاب اسلامی و ... اقدامات لازم را مبذول دارند.

کارگروه‌های محتوایی نیروی انتظامی در موزه دفاع مقدس قم تشکیل می‌شودکارگروه‌های محتوایی نیروی انتظامی در موزه دفاع مقدس قم تشکیل می‌شودکارگروه‌های محتوایی نیروی انتظامی در موزه دفاع مقدس قم تشکیل می‌شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار