مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت طلاب در جمع‌آوری خاطرات و زندگینامه شهدای طلبه

سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» گفت: استفاده از ظرفیت طلاب جهت جمع‌آوری خاطرات و زندگینامه شهدای طلبه و رزمنده از ضروریات است.
کد خبر: ۴۳۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ - 11January 2021

استفاده از ظرفیت طلاب در جمع آوری خاطرات و زندگینامه شهدای طلبه و رزمنده ضروریستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در جلسه شورای راهبردی جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی» استان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت طلاب جهت جمع‌آوری خاطرات و زندگینامه شهدای طلبه و رزمنده از ضروریات است.

‌نجاتی گفت: اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی از نهم دی تا یکم اسفند با مشارکت نیروهای مسلح و نهادهای حوزوی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: محورهای جشنواره شامل نقش حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت و همچنین نقش مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعات و حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت است.

این مسئول بیان داشت: تالیف و ترجمه کتاب در حوزه‌های مختلف تاریخ شفاهی روحانیون مبارز انقلابی، شهدای روحانی، تحقیق و پژوهش در قالب مقالات علمی و پژوهشی، فیلمانه‌های کوتاه و بلند، تولیدات چندرسانه‌ای مانند کلیپ و موشن گرافی و اینفوگرافیک و فیلم و عکس، بخش‌های مختلف اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار