معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

نباید از اتفاقات دوران ترامپ علیه ایران غافل شویم

سردار سنایی‌راد با تأکید بر اینکه پدیده ترامپیسم حتی با وجود رفتن ترامپ همچنان به جا‌ی خود باقی است، تصریح کرد: نباید از آنچه که در گذشته علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد غافل شویم.
کد خبر: ۴۳۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ - 11January 2021

نباید از اتفاقات دوران ترامپ علیه ایران غافل شویمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفت‌وگویی، با اشاره به تحولات داخلی رژیم آمریکا، اظهار داشت: نوع نگاهی که باید به بایدن و احتمال بازگشت آمریکا به برجام داشته باشیم این است که ما تجربه تلخ برجام را داریم و باید از آن عبرت بگیریم.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: آمدن احتمالی آمریکا پای برجام، نباید موجب ذوق‌زدگی و امید دوختن به تحول در راستای حل مشکلات کشور شود، زیرا در گذشته با روی کار آمدن ترامپ برجام دچار چالش جدی شد و نقض برجام صورت گرفت.

پدیده ترامپیسم حتی با وجود رفتن ترامپ همچنان باقیست

سنایی راد با تأکید بر اینکه پدیده ترامپیسم حتی با وجود رفتن ترامپ همچنان به جا‌ی خود باقی است، تصریح کرد: نباید از آنچه که در گذشته علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد غافل شویم.

وی با بیان اینکه امروز شرایط خنثی‌سازی تحریم‌ها مهیاست، اضافه کرد: با استفاده از تجارت ۴۲ ساله مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمن و پشت سر گذاشتن مراحل سخت در گذشته، امروز هم با تمرکز و استفاده از ظرفیت‌های درونی و ظرفیت‌های بیرونی (ظرفیت بلوک کشور‌های تحریم شده توسط آمریکا)، همان‌گونه که با ۱۵ کشور همسایه مرز مشترک، امکان مبادلات اقتصادی و دور زدن تحریم‌ها را داریم، لذا بایستی این چنین ظرفیت‌ها و عبرت‌های گذشته را بکار گرفت.

سنایی‌راد «قوی شدن» را لازمه و پشتوانه تنظیم قرارداد، مناسبات و تعاملات با خارج برشمرد و افزود: همان‌طور که در صنعت دفاعی گام‌های بلندی برداشته شد و در سایر عرصه‌ها هم هر جا اراده‌ای معطوف به نگاه به ظرفیت‌های درونی بود، خوشبختانه درخشش‌هایی وجود داشته و دارد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: اگر دشمن احساس کند امروز با نیاز و ضعف در مقابل آن‌ها مواجه هستیم، قطعاً رحم نخواهند کرد.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار