مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای ملی و اعتقادی است

هدایت مظلومی ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه وظیفه‌ای ملی، اعتقادی و همگانی برشمرد.
کد خبر: ۴۳۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱ - 11January 2021

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای ملی و اعتقادی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور طبیبی رئیس نشر ارزش‌های دفاع مقدس ناجا در نیروی انتظامی استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه وظیفه‌ای ملی، اعتقادی و همگانی برشمرد و اظهار داشت: امروز هر کاری را که برای انتقال، توسعه و معرفی فرهنگ شهدا صورت گیرد در مقایسه با رشادت و جانفشانی این عزیزان بسیار ناچیز است.

مظلومی اقزود: بنیاد شهید مازندران آماده همکاری با نیروی انتظامی و حفظ آثار در زمینه گسترش و نشر آثار شهدا (مستندسازی و...) و اشاعه این فرهنگ برای مخاطبین نسل سوم و چهارم انقلاب است.

وی ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت نیروی انتظامی در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت افزود: نیروی انتظامی در رابطه با طرح سپاس، دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، پیگیری مشکلات ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا و... با بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همراه و همگام بوده است.

وی امضای تفاهم‌نامه با نیروی انتظامی در زمینه اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر را یک اقدام مثبت دانست و گفت: برای رفع مشکل بیکاری و جذب این قشر معزز تسهیلات ویژه‌ای باید در قالب ضوابط صورت گیرد.

این مسئول شمار شهدای انتظامی استان را ۶۱۷ شهید، هزار و ۳۵۴ جانباز و ۹۵ آزاده عنوان کرد و ادامه داد: نامگذاری معابر، تالیف و تدوین آثار شهدا، اطلاعات دیجیتالی شهدا و... از جمله اقداماتی است که در این حوزه انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار