مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

آغاز تهیه و تدوین دانشنامه شهدای روحانی استان بوشهر

«علی محمودی» گفت: با همت کمیته شهدای روحانیت در قالب جمع آوری، پژوهش و بررسی آثار و تولید محتوا دانشنامه شهدای روحانی استان بوشهر تهیه و تدوین خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ - 12January 2021

آغاز تهیه و تدوین دانشنامه شهدای روحانی استان بوشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، جلسه کمیته شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی ویژه شهدای روحانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس استان بوشهر تشکیل شد.

«علی محمودی» مسئول نشر آثار و ارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا به نقش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در انجام برنامه‌های فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای فعالیت‌های فرهنگی با محوریت نقش شهدای روحانیت در سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌ها در صدر کار این معاونت است.

وی با تاکید بر اینکه کمیته شهدای روحانی باید به نقش شهدای روحانی در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس برای همه آحاد مردم بپردازد گفت: در این راستا محوریت تبیین با نسل نوجوان و جوان است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان بوشهر خاطرنشان کرد: انتقال کارهای بزرگی که در این حوزه صورت گرفته است به نسل های آینده ضرورت دارد.

محمودی با بیان اینکه استفاده از مستندات ارزشی و تاریخی مرتبط با نقش روحانیت در فرهنگ مقاومت و ایثار، جهاد و شهادت در دوران تاریخی قبل از انقلاب و دوران انقلاب و دفاع مقدس لازم است گفت: کمیته شهدای روحانیت در قالب جمع‌آوری، پژوهش و بررسی آثار و تولید محتوا فعالیت و نظارت دارد تا با این ظرفیت بتواند دانشنامه شهدای روحانی استان بوشهر را تهیه و تدوین کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها