فضائلی:

شهید سلیمانی یکی از برجسته‌ترین تربیت‌یافتگان مکتب امام خمینی (ره) است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: شهید سلیمانی یکی از برجسته‌ترین تربیت‌یافتگان مکتب امام خمینی (ره) بود پس نشان می‌دهد که مکتب امام خمینی چه مکتب با عظمتی است که یکی از محصولات برجسته و ممتاز این مکتب شهید حاج قاسم است.
کد خبر: ۴۳۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ - 12January 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با «رادیو مقاومت» اظهار دشت: مکتب حضرت امام خمینی (ره) به عنوان شخصیت برجسته و ممتاز و بی‌نظیر در تاریخ ویژگی‌ها و تاثیرات بلند مدتی داشتند.

وی افزود: این ظرفیت را مجموعه‌ای از حرکت، اندیشه وشخصیت امام داشت که در ذیل آن بتواند یک راهی شکل بگیرد که در این مسیر عده‌ای جذب آن شوند و همراه شوند و تلاش کنند خود را مطابق ویژگی‌های این مکتب تربیت کنند و جامعه‌ای مطابق با این مکتب تعریف شود پس به لحاظ ابعاد و وجوه مختلف ظرفیت عظیمی می‌خواهد پس با بیان مقام معظم رهبری در خصوص مکتب حاج قاسم نشان می‌دهد که وی این ظرفیت را داشته تا با مطرح شدن مکتب راهی ارائه شود و عده‌ای در این چارچوب تربیت شود و شخصیت حاج قاسم را الگوی خود قرار دهند.

فضائلی بیان کرد: شهید سلیمانی یکی از برجسته‌ترین تربیت‌یافتگان مکتب امام خمینی (ره) بود پس نشان می‌دهد که مکتب امام خمینی (ره) چه مکتب با عظمتی است که یکی از محصولات برجسته و ممتاز این مکتب شهید حاج قاسم است که خود می‌تواند به عنوان یک مکتب ارائه شود، مکتب حاج قاسم هم موضوعیت دارد و هم طریقیت.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: باید خود حلج قاسم را بشناسیم چرا که انقدر ظرفیت و عظمت و جایگاه داشته که به عنوان یک الگو برای جوانان جامعه تعریف شود و هم جنبه طریقیت دارد چرا که می‌تواند ما را به یک مکتبی که خود حاج قاسم محصول آن تفکر و مکتب است به نام مکتب امام و مکتب رهبری راهنمایی کند.

وی عنوان کرد: رابطه حاج قاسم با مقام معظم رهبری رابطه بی‌نظیری است و هیچ نمونه دیگری نمی‌شود مثال زد که چنین رابطه بی‌نظیری با مقام معظم رهبری داشته باشد که این رابطه از سوی هر دو طرف هم رابطه حاج قاسم نسبت به رهبری و همچنین رابطه رهبری با حاج قاسم بی‌نظیر و تماشایی است.

فضائلی خاطرنشان کرد: از ویژگی‌هایی که در طول یکسالی که از نبود حاج قاسم می‌گذرد در صحبت‌های اشخاص مختلف بیان شده عبارت از عشق همیشگی به شهادت، تربیت یافته مکتب امام (ره)، دقت و پایبندی روی حدود شرعی در حین جنگ، معنویت‌گرایی هیچوقت مشغله‌ها وی را از توجه به معنویات دور نکرد، حاج قاسم فقط نظامی نبود بلکه یک فرد هوشمند سیاسی و دیپلماسی نیز بود، فداکاری و نوع دوستی، استکبار ستیزی و شجاعت از دیگر ویژگی‌های بارز این قهرمان ملی بود.

رادیو مقاومت صدای گفتمان و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵،۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه‌های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها