عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

شناورهای نظامی ایران، پیام‌آور وجود امنیت پایدار در خلیج فارس هستند

سعادتی گفت: رزمایش شناوری بسیج دریایی در خلیج فارس نشان از حسن نیت کشورمان و پیامی به همسایگان در راستای وجود امنیت پایدار است.
کد خبر: ۴۳۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ - 12January 2021

شناورهای نظامی ایران، پیام‌آور وجود امنیت پایدار در خلیج فارس هستندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، مهدی سعادتی بیشه‌سری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگویی، در رابطه با اهمیت رزمایش شناوری بسیج دریایی در خلیج فارس، اظهار داشت: قدرت ایران اسلامی موجب شده دشمنان متوجه شوند دسیسه‌ها و توطئه هایشان علیه مردم منطقه محقق نخواهد شد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود امنیت پایدار در منطقه خلیج فارس یکی از راهبرد‌های کشورمان محسوب می‌شود از این رو برای دستیابی به این مهم نیروی دریایی قدرتمندی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: دفاع نظامیان ایران در دریا چندجانبه است؛ در واقع دفاع از مردم، سواحل و جزایر در دستور کار نظامیان کشورمان قرار دارد از این رو مشاهده می‌شود ساماندهی خوبی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش در حوزه دریایی صورت گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: باید یادآور شد که رزمایش شناوری بسیج دریایی در خلیج فارس نشان از حسن نیت کشورمان و پیامی به همسایگان در راستای وجود امنیت پایدار است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشور‌های حاضر در خلیج فارس باید بدانند اتکا به قدرت‌های فرامنطقه‌ای نمی‌تواند نجات بخش باشد، زیرا حمایت‌های آن‌ها تا زمانی که دلار‌های نفتی عرضه می‌شود، ادامه خواهد داشت.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار