اسلام در خطر باشد به دورترین نقطه جهان هم خواهم رفت!

سردار شهید اسکندری به دوستان خود گفته بود به خداقسم اگر روزی اسلام در خطر باشد خودم را بی‌درنگ به آنجا خواهم رساند ولو اینکه دورترین نقطه جهان باشد و آن‌قدر می‌جنگم تا شهادت را در آغوش بکشم وگرنه بازنمی‌گردم.
کد خبر: ۴۳۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴ - 12January 2021

سلام در خطر باشد به دورترین نقطه جهان هم خواهم رفت!به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اعظم سالاری همسر سردار شهید عبدالله اسکندری از شهدای مدافع حرم در برنامه «سلام سردار» اظهار داشت: شهید اسکندری رزمنده دفاع مقدس بود که چندین بار در جبهه حق علیه باطل دچار مجروحیت شد و علی‌رغم مجروحیت باز هم حاضر به ترک جبهه نشدند.

وی افزود: پس از اتمام جنگ بنای فعالیت خود را بر این نهاده بود که امروز جبهه و جنگ جدیدی است که باید در این حوزه نیز فعالیت کرد از جمله برای انجام این فعالیت‌ها در استان‌های مختلف حضور داشتند و در این‌راه مسئولیت‌های مختلفی را عهده‌دار بودند که آخرین مسئولیت شهید قبل از شهادت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس بود.

همسر شهید اسکندری عنوان کرد: در طی چندین سال خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران انجام می‌داد از نظر روحی بسیار با شهدا مانوس شده بود و دلتنگ شهدا بود و همت خود را بر این گذاشته بود که رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت کار باشد و همواره ببان می‌کرد که مسئولیت خیلی سنگینی است چه بسا کار‌های سخت‌تری نیز در طول سال‌های خدمت انجام داده بودند، اما این‌بار در قبال خون پاک شهدا مسئول بودند.

سالاری اظهار کرد: چندین ماه از بازنشستگی شهید گذشته بود، اما هم‌چنان مشغول فعاایت‌هایی بود و بازنشستگی برای وی معنایی نداشت و معتقد بود تا زمانی که زنده‌ایم و نفس میکشیم مسئولیت داریم.

وی اشاره کرد: اواخر سال ۹۲ اعزام به سوریه را مطرح کرد و فعالیت گروه‌های تکفیری را برای ما توصیف کرد و گفت تا زمانی که کفار علیه دین خدا قیام می‌کنند ما باید در مقابل آن‌ها بایستیم و همه خانواده را راضی به رفتن کرد.

این همسر شهید بیان کرد: شهید اسکندری در جمع دوستان خود بیان کرده بود به خداقسم اگر روزی اسلام در خطر باشد خودم را بی‌درنگ به آنجا خواهم رساند ولو اینکه دورترین نقطه جهان باشد و آن‌قدر می‌جنگم تا شهادت را در آغوش بگم وگرنه باز نمی‌گردم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار