سردار منتظرالمهدی:

آسودگی و ایمنی بیشتر هدف نهایی نیروی انتظامی در نوروز است

معاون اجتماعی ناجا در بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس قم، گفت: آسودگی و ایمنی بیشتر هدف نهایی نیروی انتظامی در نوروز است.
کد خبر: ۴۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ - 22March 2015

آسودگی و ایمنی بیشتر هدف نهایی نیروی انتظامی در نوروز است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه شعار نوروزی نیروی انتظامی برای بهار ۹۴، آسایش و ایمنی بیشتر با التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومی است، تصریح کرد: این شعاری است که رویکرد نیروی انتظامی را برای طولانیترین روزهای سال مشخص میکند.

وی افزود: بخش اول شعار، آسودگی و ایمنی بیشتر بوده و در اصل همان هدف مهم و نهایی نیروی انتظامی است که همه همکاران ما در پلیس اهتمام دارند که آن را برای همه شهروندان گرامی ایجاد کنند.

دکتر منتظر المهدی اضافه کرد: بخش دوم شعار که در اصل در نوشتار هرچند در تعاقب قسمت اول آمده اما پیشنیاز قسمت اول است، زمانی ایمنی و آسایش و آرامش و امنیت در جامعه گسترده میشود که آحاد مردم جامعه اهتمام بورزند به رعایت اخلاق و قانون در واقع قانون را فصل الخطاب خود قرار داده و بینیاز به پلیس بیرونی، پلیس درونی خود را فعال کنند.

معاون اجتماعی ناجا گفت: نیروی انتظامی در سراسر کشور بخش اعظمی از توان و روان و زمان خود را معطوف این مهم میکند که ایمنی، آرامش و آسایش را در ایام نوروز ۹۴ برای همشهریان و مسافران فراهم کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها