مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

خانواده‌های معظم شهدا الگوی واقعی گذشت و ایثار هستند

«هدایت مظلومی» گفت: خانواده‌های معظم شهدا که عزیزترین هستی خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، الگوی واقعی وفاداری، گذشت و ایثار هستند.
کد خبر: ۴۳۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ - 12January 2021

خانواده‌های معظم شهدا الگوی واقعی گذشت و ایثار هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران امروز در دیدار با خانواده شهیدان «توفیق و محمد دیوسالار» و خانواده معظم دو شهید خدمت «علیرضا حقیقی» و «سید صالح موسوی» در نوشهر اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا که عزیزترین هستی خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، الگوی واقعی وفاداری، گذشت و ایثار هستند که در سایه ارادت به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تأسی از سیره حضرت صدیقه کبری (س) و فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، مجاهد و با تقوا تربیت کرده‌اند و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم نظام، انقلاب و ایران اسلامی کردند.

مظلومی با بیان اینکه به نیکی از ایثارگران یاد کنیم، عنوان کرد: ایثارگران گنجینه‌هایی سرشار از فضائل اخلاقی و معرفتی هستند لذا در جهت الگوسازی این اسطوره‌های ایثار در جامعه تلاش وافری داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اضافه کرد: بر ما واجب است که از این خانواده‌های معزز تکریم کنیم و یاد شهدای آنان را گرامی بداریم.

وی گفت: مسئولین حضور در منازل شهدای والامقام را برای خود یک توفیق بدانند و با تکریم از این خانواده‌های بزرگوار، مشکلات آنان را نیز پیگیری کنند.

مظلومی تصریح کرد: نام و یاد شهدای عزیز خدمت بعنوان قهرمانان حوزه سلامت، برای همیشه جاودانه خواهد ماند و تلاش خالصانه این عزیزان تا ابد در ذهن ملت ما نقش خواهد بست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در خصوص پیگیری مشکلات ایثارگران گفت: به منظور بررسی وضعیت جامعه ایثارگری و مطالبات این عزیزان جلسه‌ای با فرماندار نوشهر برگزار کردیم و در رابطه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ساماندهی گلزارها، بیمه دی و... به تبادل نظر پرداختیم.

مظلومی افزود: در سفر به شهرستان نوشهر با جمعی از فرزندان معزز شاهد و ایثارگر شاغل در فرمانداری نوشهر دیدار و نشست صمیمی صورت گرفته که با طرح موضوع از سوی این عزیزان، مسائل و مشکلات آنان بررسی و مورد پیگیری قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار