حمایت سازمان مدیریت کهگیلویه و بویراحمد از تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشنامه استانی دفاع مقدس به عنوان یک طرح مطالعاتی مورد توجه قرار گرفته و تا زمانی که به سرانجام برسد، تلاش می‌کنیم هر سال اعتباری به آن اختصاص دهیم.
کد خبر: ۴۳۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ - 12January 2021

حمایت کامل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «علی شهابی‌نسب» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد امروز در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امنیت و آسایش امروز را مرهون از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدا دانست و اظهار داشت: هر چه داریم از وجود بزرگ‌مرد تاریخ حضرت امام خمینی (ره) است.

وی افزود: کار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حفظ و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت قابل تقدیر بوده و این ارزش‌ها و دستاوردهای آن دوران باید در تاریخ بماند و نسل به نسل منتقل شود تا اگر در آینده خطری کشور را تهدید کرد نسل جدید از تجربیات آن دوران برای دفاع از کشور استفاده کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس هستم و این را برای خود افتخار می‌دانم، گفت: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و استفاده از تجربیات رزمندگان آن دوران از شاخصه‌های حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

شهابی‌نسب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را نمونه عینی ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند در بررسی‌ها و مطالعات میدانی خود، سرداران بزرگ و چهره‌های شاخص دوران دفاع مقدس استان را هر چه بیشتر به مردم و نسل جوان بشناساند.

وی با بیان اینکه احساس می‌شود فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تا حدودی مظلوم واقع شده‌اند، متذکر شد: دلاورمردی‌های این عزیزان باید برجسته‌ شده و همچنین از تجربیات آنها در مسائل مختلف استفاده شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه نباید خانواده‌های شهدا را فراموش کنیم، ابراز کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا برای ما افتخار است و باید برای رفع مشکلات آنها تلاش کنیم.

شهابی‌نسب به پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اشاره داشت و عنوان کرد: امسال اعتباری برای اجرای این پروژه ابلاغ کردیم و همچنین با پیگیری‌های استاندار، قرار است در ردیف اعتباری استان‌های فاقد مرکز فرهنگی لحاظ شود.

وی در رابطه با دانشنامه استانی دفاع مقدس هم ابراز کرد: اعتباری نیز برای این پروژه در نظر گرفته شده که به صورت صد درصد نقدی تخصیص می‌یابد، ضمن اینکه این پروژه به عنوان یک طرح مطالعاتی مورد توجه قرار گرفته و تا زمانی که به سرانجام برسد، تلاش می‌کنیم هر سال اعتباری به آن اختصاص دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار