چهل‌سالگی سرو/ شهید «حمید امام قلی‌زاده»؛

تا توان در بدن دارید از اسلام عزیز دفاع کنید که یک عمل واجب است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «حمید امام قلی‌زاده» آمده است: ای کسانی که قدرت و توانائی دارید در جاهای خود ننشینید که اسلام به شما افتخار می‌کند تا توان در بدن دارید از این اسلام عزیز دفاع کنید که یک عمل واجب است.
کد خبر: ۴۳۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳ - 13January 2021

تا توان در بدن دارید از اسلام عزیز دفاع کنید که یک عمل واجب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت شهید «حمید امام قلی‌زاده» از شهدای شهرستان بابل، وصیت‌نامه این شهید منتشر می‌شود.

زندگی‌نامه شهید:

شهید «حمید امام قلی‌زاده» فرزند «عسگری» ۲۶ مهر ۱۳۴۲ در بابل به دنیا آمد و در تاریخ ۲۴ دی ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین و صل الله علی محمد و آل محمد

«الذین آمنوا و هاجروا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون» سوره توبه، آیه20

آنان که ایمان آورده‌اند و از وطن هجرت گزیدند و در راه خدا با مال و جانشان جهاد کردند آنها را نزد خداوند مقام بلندی است و این گروه از کامیابان هستند.

«من طلبنی وجدنی من وجدنی عرفنی و من عرفنی احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته دیته و من علی دیته فانا دیته»

آنکس که مرا طلب کند می‌یابد و آن کس که مرا یافت می‌شناسد و آن کس که مرا شناخت دوستم می‌دارد آنکس که دوستم داشت به من عشق می‌ورزد آنکس که به من عشق بورزد من نیز به او عشق می‌ورزم آنکس که به او عشق ورزم او را می‌کشم آنکس که من او را بکشم خونبهایش بر من واجب است کسی که خونبهایش بر من واجب است من خود خونبهایش هستم.

بارخدایا تو خود گفتی که هر که مرا بخواند و به من عشق بورزد او را شهید خواهم کرد پس ای مولای من من به ندای امت تو و به ندای نایب امام تو لبیک گفتم و از تو می‌خواهم که مرا در جمع شهدا قرار بدهی ای خدا من لبیک ای الله من لبیک ای خدای بزرگ عذاب سخت تو بر پوست نازک من بسیار مشکل است بسیار طاقت فرساست وای بر من از آتش غضب تو وای برمن از آتشی که گناهانم برافروخته است.

خدایا، من بنده گناهکار و معصیت کار با کوله باری از گناه به سوی تو آمدم از تو می‌خواهم و تو را به چهارده معصوم قسمت می‌دهم که مرا به بزرگی خودت ببخشی.

خدایا من شهادت را انتخاب کردم که آرزوی من برای رسیدن به تو از گناهانم است. بارالها می‌دانم که تو به من که بنده گناهکار تو هستم قبول نمی‌شود مگر آنکه خونم در راه تو و اسلام ریخته شود.

پروردگارا تو را به مهدی فاطمه‌ات قسمت می‌دهم که مرا به آرزویم برسانی. پروردگارا مرا به نور خویش که سرورآور است برسان تا اینکه عارف به تو و از دیگران منحرفم سازد.

ملت غیور ایران امام حسین (ع) و امام زمان (عج) عاشقانه خویش را در سرزمینهای خوزستان و در بلندیهای کردستان و افغانستان و دیگر کشورهای اسلامی به کمک می‌طلبد پس ای کسانی که قدرت و توانائی دارید در جاهای خود ننشینید که اسلام به شما افتخار می‌کند تا توان در بدن دارید از این اسلام عزیز دفاع کنید که یک عمل واجب است.

ملت عزیز دست از رهبر و امام بزرگوارمان نکشید که اگر ما روزی دست از او بکشیم مرگ بر ایمان بهتر از زنده ماندن است نگذارید که این خورشید ولایت را خاموش کنند و به جان او دعا کنید و از فرمان او اطاعت کنید که فرمان خداست.

خدایا، بارالها تو را به پهلوی شکسته فاطمه زهرا (ع) و به سربریده حسین (ع) قسمت می‌دهم که امام را این راهنمای ما را تا ظهور حضرت مهدی (عج) حتی در کنار مهدی (عج) حفظش بگردان خدایا من به عشق مهدی به جبهه آمدم و آرزیم در دم آخر دیدار مهدی است. خدایا نگذار که من در این آرزو بمیرم خدایا تو را به خون شهدا دیدار مهدی (عج) را در دم آخر نصیبم بگردان.

حال که توفیق آن را یافتم که به جبهه بیایم و در راه اسلام و مسلمین جهاد کنم در مجلس عزای من برای من گریه نکنید که این را خودم خواستم و امانتی از جانب خداوند بودم و بعد به سوی او شتافتم. «انالله و اناالیه راجعون»

در مجلس و عزای من و یا در هر مجلسی، به یاد مظلومیت امام حسین (ع) و یارانش باشید و برای آنها گریه کنید از پدران و مادران می خواهم که جلوی فرزندان خویش را نگیرید که می‌خواهند به جبهه بیایند که باید فردا جواب خداوند را بدهند.

از دوستان و آشنایان می‌خواهم که برای من ناراحت نباشند چون خودم راهی راکه می خواستم رفتم و به جوار شهیدان پیوستم اگر خدا قبول کند از خانواده گرامی می‌خواهم که در نماز جمعه دعا و در جلسات مذهبی هرچه باشکوهتر شرکت کنند و از برادران می‌خواهم در پیشبرد اسلام سعی و کوشش بسیار کنند و برای جهاد با کفر آماده شوند یا با ریختن خون اسلام بیدار بماند.

بر روی سنگ قبر من اسم فاطمه زهرا (ع) را بنویسید که شاید حضرت مهدی (عج) به احترام اسم مادرش بر سر قبر من بیاید و خوشحالم گرداند.

مرا در مزار شهدای بابل در جوار دیگر شهدای اسلام دفن کنید.

از تمام بستگان، آشنایان، پدر، مادر و برادران می‌خواهم که مرا به بزرگی خودشان ببخشند چون خودم می دانم که نسبت به آنها بدیهای زیادی کردم انشاء الله که به بزرگواری و لطف خود مرا مورد عفو قرار خواهند داد.

ولاحول ولاقوه بالله العلی العظیم

جنبش و توانائی نیست جز به خدای والا و بزرگ

آنکس که تو را شناخت جان را چه کند  

فرزند و عیال و خانمان را چه کند

دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی

دیوانه تو هر دو جهان را چه کند

خدایا پروردگارا تو را به پهلوی شکسته فاطمه زهرا قسمت می‌دهیم که مهدیت را هر چه سریع‌تر و زودتر برسان.

خدایا به تمام مسئولین کشوری ایمان بیشتری و توانائی بیشتر بده تا بتوانند بهتر در راه تو کار کنند. خدایا به خانواده شهدا صبر عظیم عنایت فرما

پروردگارا پیروزی اسلام را بر علیه کفار جهانی به رهبری امام زمان عج نزدیک بگردان

بارالها زیارت کربلا نصیب تمام مسلمانان جهان بگردان.

بارالها تو را به امام سجاد قسمت می‌دهم که تمام مجروحین و معلولین انقلاب را شفا عنایت فرما خدایا ما را از شفاعت دهندگان معصومین قرار بده.

آمین یا رب العالمین.

والسلام علیکم من اتبع الهدی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار