فرمانده نیروی انتظامی:

مقابله ناجا با هرگونه ناامنی و بی‌نظمی/ دلدادگان به دشمن محکوم به شکست هستند

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم تأمین امنیت کشور است، گفت: ناجا با تکیه بر اصل اقدامات پیشگیرانه، با هرگونه ناامنی و بی‌نظمی مقابله می‌کند.
کد خبر: ۴۳۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ - 13January 2021

کسانی که دل در گرو دشمنان دارند محکوم به شکست هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در آیین تکریم و معارفه معاون آماد و پشتیبانی ناجا با تحلیلی از شرایط بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی کشور اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در صدد ضربه زدن به کشور هستند و برای تحقق هدف شوم خود به هر توطئه‌ای متوسل می‌شوند؛ اما با لطف و عنایت الهی، تدابیر داهیانه امام خامنه‌ای عزیز، هوشیاری نیرو‌های مسلح، امنیتی و انتظامی کشور و پشتیبانی مردم از نظام، دشمنان همواره ناکام هستند.

حرکت در مسیر ولایت و رهبری؛ رمز سعادت کشور
عالی‌ترین مقام انتظامی با تاکید بر اینکه رمز سعادت کشور حرکت در مسیر ولایت و رهبری است، عنوان کرد: کسانی که دل در گرو دشمنان دارند، بدانند که به شکست محکوم هستند؛ بنابراین شایسته است گوش به فرمان رهبری و با تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی کشور، برای پیشرفت روزافزون این مرز و بوم تلاش کنیم.

سردار اشتری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با ۱۹ دی و بزرگداشت قیام مردم غیور قم یادآور شد: معظم‌له طی فرمایشاتی حکیمانه، مواضع خود و نظام را در خوص موضوعاتی مشخص و روشن کردند و باید بگویم امام خامنه‌ای، چون پدری دلسوز برای آحاد ملت هستند و «خیراندیشی» و «آینده‌نگری» برای ملت ایران اسلامی در تدابیر و فرمایشات داهیانه معظم‌له نهفته است و موج می‌زند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم تأمین امنیت کشور است، خاطرنشان کرد: ناجا با تکیه بر اصل اقدامات پیشگیرانه، با هرگونه ناامنی و بی نظمی مقابله می‌کند و در این راستا با توسل بر برنامه‌ریزی عملیاتی، وظایف و ماموریت‌های خود را بر مبنای قانون و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرایی می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به پیام امام خامنه‌ای همزمان با هفته ناجا در سال جاری عنوان کرد: معظم‌له همزمان با هفته نیروی انتظامی در سال جاری، فرزندان و سربازان خود در نیروی انتظامی را مورد عنایت قرار دادند و طی این پیام کارکنان ناجا را «خدوم» و «زحمتکش» خطاب کردند که این لطف و عنایت رهبری بالاترین افتخار و انگیزه خدمتی برای سبزپوشان ناجا است.

سردار اشتری با اشاره به بخش دیگری از پیام مقام معظم رهبری طی هفته ناجا سال جاری اضافه کرد: معظم‌له در این پیام سرشار از عنایت و محبت، به ابتکارات خوب ناجا در برخورد با منکران نیز اشاراتی داشتند و این دقت و حسن نظر فرماندهی معظم کل قوا عزم همه ما را برای خدمت روزافزون به مردم تقویت می‌کند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: درخشش ناجا در عرصه‌های مأموریتی نتیجه پیروی از تدابیر رهبری و حرکت در مسیر مطالبات و انتظارات معظم‌له است و ان‌شاءالله بتوانیم وظیفه خود را در قبال ولایت و مردم به خوبی ایفا کنیم و شرمنده شهدا نباشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از زحمات سردار «رحمت‌الله محمدی» به‌عنوان معاون پیشین آماد و پشتیبانی ناجا، اهمیت، حساسیت و تأثیرگذاری معاونت آماد و پشتیبانی ناجا را تشریح کرد.

نقش موثر معاونت آماد و پشتیبانی ناجا در تحقق اهداف سازمانی
سردار اشتری با اشاره به نقش موثر معاونت آماد و پشتیبانی ناجا در تحقق اهداف سازمانی ادامه داد: پشتیبانی دقیق و به‌موقع باعث شکوفایی در اجرای ماموریت‌ها می‌شود؛ نیرو‌های عمل‌کننده در میدان، با مجهز بودن به تجهیزات و امکانات به‌روز می‌توانند با آمادگی کامل در صحنه حضور داشته باشند و مأموریت‌ها را عملیاتی و موفقیت کسب کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پیگیری در امور منتج به حصول نتیجه مطلوب و بهره‌وری کیفی می‌شود، خاطرنشان کرد: شایسته است که در پشتیبانی تجهیزاتی و امکاناتی از رده‌های عمل‌کننده «به‌موقع» و بر مبنای «نیازسنجی» دقیق ورود و عمل کنیم که تحقق این مهم نیازمند توجه بر اصل «پیگیری» و «مطالبه‌گری» است؛ امروز شاهد پشتیبانی آمادی مطلوبی از پلیس‌های ستادی، تخصصی و استانی هستیم که این مهم به واسطه روحیه پیگیرانه مسئولان امر در معاونت آماد و پشتیبانی ناجا، هدایت‌های ستادی هیئت رئیسه ناجا به‌ویژه سردار «نوری‌نژاد» و حمایت و پشتیبانی سکانداران وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و ستاد کل نیرو‌های مسلح امیر «حاتمی» و سرلشکر «باقری» حاصل شده است.

سردار اشتری با بیان اینکه در انتصابات، «شایسته‌سالاری» و «جوان‌گرایی» را مبنا قرار می‌دهیم، بر لزوم بهره‌مندی از تجربه پیشکسوتان تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: ان‌شاءالله پس از این سردار محمدی در کسوت مشاور سردار نوری نژاد در حوزه تأمین مسکن کارکنان فعالیت خواهند کرد و شاهد سرعت‌بخشی در فعالیت‌های قرارگاه مسکن ناجا خواهیم بود و این حضور و همکاری همه دست‌اندرکاران منتج به نوید خبر‌های خوشی برای کارکنان در حوزه تأمین مسکن ملکی و سازمانی باشد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در تحقق هر موفقیت سازمانی، از صف تا ستاد سهم دارند، تصریح کرد: تحول و نوگرایی، ابتکار عمل، ملاک و رویکرد آحاد فرماندهان در نیروی انتظامی باشد، معاون آماد و پشتیبانی ناجا علاوه بر توجه مهم بر این مولفه رویکرد علمی و پژوهشی را نیز در حوزه آمادی مدنظر قرار دهد، به گونه‌ای که هزینه‌کردها، تخصیص تجهیزات و امکانات بر مبنای نیازسنجی، کیفیت سنجی و بهره وری باشد.

وی با تاکید بر لزوم صیانت همه‌جانبه از اموال و امکانات سازمانی به عنوان بیت‌المال عنوان کرد: شایسته است که در نگهداشت امکانات سازمانی توجه و دقت نظر ویژه‌ای صورت بگیرد و بهره‌مندی از تجهیزات بر مبنای عمر انقلابی آن باشد.

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: تقویت تجهیزات و امکانات ناجا در تقویت امنیت کشور بروز و حضور می‌کند و ان‌شاءالله بیش از گذشته شاهد رشد و شکوفایی معاونت آماد و پشتیبانی ناجا باشیم.

سردار اشتری در ادامه با معرفی سردار «رضا فریبا» به‌عنوان معاون آماد و پشتیبانی ناجا گفت: سردار فریبا از فرماندهان صاحب تجربه و دانش در حوزه آمادی هستند و ان‌شاءالله این انتصاب برای نیروی انتظامی، معاونت آماد و پشتیبانی ناجا خیر و برکت داشته باشد.

پیش از سخنان سردار اشتری حکم انتصاب سردار «رضا فریبا» به‌عنوان معاون آماد و پشتیبانی ناجا معرفی و حکم تقدیر از سردار «رحمت‌الله محمدی» توسط جانشین رئیس بازرسی کل ناجا قرائت شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها