شهید طهماسب سلگى: جبهه حق علیه باطل همیشگی است

شهید طهماسب سلگى در وصیت‌نامه خود آورده است: در طول تاریخ جهاد جبهه حق علیه باطل بوده و خواهد بود و خداوند این ستیز و مشکلات را برای آزمودن بشر قرار داده است.
کد خبر: ۴۳۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ - 13January 2021

شهید طهماسب سلگى: جبهه حق علیه باطل همیشگی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید طهماسب سلگى:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بر یگانه منجى عالم بشریت امام مهدى (عج) و نایب بزرگوارش امام خمینى و بر جمیع شهدا و مفقودین و بر اسراى عزیز و مردم قهرمان و دلیر ایران اسلامى و درود و سلام بر خانواده‌هاى معظم شهدا.

شکر و سپاس خداوند متعال که توفیق بخشید تا در این سپاه بزرگ محمد (ص) شرکت کنم، در طول تاریخ جهاد جبهه حق علیه باطل بوده و خواهد بود و خداوند این ستیز و مشکلات را برای آزمودن بشر قرار داده است.

خداوند از رگ گردن به بندگان نزدیک‌تر است و خوب می‌داند که چه کسی هستیم و چه کاری انجام می‌دهیم. ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که راه‌های آزمایش بسیار وجود دارد انشاءالله سربلند بیرون بیاییم.

عزیزانم از شما حلالیت مى طلبم، مرا عفو کنید؛ برایم گریه و شیون نکنید و مجالس ترحیم را کم خرج برگزار کنید، در عزایم صبر و مقاومت و بردبارى داشته باشید تا دشمن و منافقین خوشحال نشوند.

در پایان از همسرم می‌خواهم که مرا حلال کند و بچه‌ها را بخوبى تربیت کند؛ همسرم ماندن تو بعد از من باید زینب‌گونه باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار