مسئول نشر آثار روحانیت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

انتشار پوستر فراخوان جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در خوزستان

حجت‌الاسلام «سجاد مسروری» از انتشار پوستر فراخوان جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در خوزستان خبر داد و گفت: این جشنواره بستر مناسبی برای طلاب جوان استان خوزستان و کشور است که در سنگر جنگ نرم و تولید محتوای فرهنگی و رسانه‌ای توانایی خود را به منصه ظهور برسانند.
کد خبر: ۴۳۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ - 13January 2021

انتشار پوستر فراخوان جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در خوزستان

حجت‌الاسلام «سجاد مسروری» مسئول نشر آثار روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‎‌پرس در اهواز از انتشار پوستر فراخوان جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در خوزستان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره بستر مناسبی برای طلاب جوان استان خوزستان و کشور است که در سنگر جنگ نرم و تولید محتوای فرهنگی و رسانه ای توانایی خود را به منصه ظهور برسانند.

وی با اشاره به اینکه خوزستان بالاترین آمار حضور و شهدای روحانی کشور در دوران دفاع مقدس را دارد و از این باب به خود می‌بالد، افزود: قدم به قدم جغرافیای پایتخت دفاع مقدس سوژه‌های نابی هستند برای دلدادگان و فرهیختگان فرهنگ و هنر که بتوانند برای نسل تشنه و جوان امروز و فردا تولید محتوا کنند.

‌مسروری گفت: انتظار می رود طلاب جوان خوزستان با استقبال از این فراخوان، بیشترین و بهترین محتوا را در قالب‌های مختلف تولید و به جشنواره ارسال کنند.

مسئول نشر آثار روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: عزیزانی که قصد دارند آثار خود را به این جشنواره ملی ارسال کنند هم می‌توانند به صورت حضوری آثار خود را به اداره‌کل حفظ آثار‌ دفاع مقدس خوزستان واقع در میدان شهدا، جنب کلانتری 13 تحویل دهند و هم می‌توانند از طریق آدرس‌های قید شده در فراخوان، نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار