فرمانده نیروی دریایی ارتش:

هیمنه دروغین استکبار جهانی در حال فرو ریختن است

دریادار خانزادی گفت: زمان افول استکبار جهانی فرارسیده و موقع آن است که استکبار و ایادی سرسپرده‌اش بدهی خود را به ایران و ایرانی بپردازند که نشانه‌های آن در عمق سرزمین استکبار جهانی نمایان شده و هیمنه دروغین‌شان در حال فرو ریختن است.
کد خبر: ۴۳۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ - 13January 2021

زمان آن است که استکبار جهانی بدهی اش به ایران و ایرانی را بپردازدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز در آیین الحاق ناو موشک‌انداز زره و ناوبندر بالگردبر مکران به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه سواحل مکران و دریای عمان امروز شاهد خلق حماسه‌ای از جنس استقلال و خودکفایی است که طعنه به تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی زده است، اظهار داشت: طراحان، صنعتگران، کارخانجات، متخصصان، فرماندهان، مدیران و ستاد‌های نیروی دریایی در رده‌های مختلف همگی اهتمام ویژه‌ای را پای کار آورده‌اند تا امروز طعم شیرین خودکفایی و تداوم امنیت بومی را در این خطه ارزشمند از سواحل ایران اسلامی که دروازه طلایی ارتباط تمدن ایرانی و اسلامی با دریا‌ها و جهان است را با تمام وجود احساس کنیم و این اراده ملی را که تأکید بر صلح و امنیت پایدار مقتدرانه دارد به منطقه و جهان عرضه کنیم.

وی افزود: ناو موشک‌انداز زره شناوری چابک و پرتوان است که حاصل تلاش شبانه‌روزی و پرفشار مهندسان و صنعتگران نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مجموعه فرماندهی ساخت شناوری و کارخانجات نداجا و حمایت و همراهی مجموعه عظیم وابسته به وزارت دفاع و همه مراکز علمی و صنعتی و دانشگاهی ایران عزیز است که امروز به منصه ظهور رسیده و آماده است به مأموریت گشت دریایی اعزام شود و مظهر تحکیم امنیت در دریا باشد.

فرمانده نداجا با بیان اینکه هدایت و راهبری این آرایه پیچیده دفاعی به دست فرزندان و سربازان ولایت از نسل انقلاب بوده است، عنوان کرد: ناوبندر بالگردبر مکران مظهر هوش و ذکاوت جوانان ایرانی است که قادر است از هر امکان و ظرفیتی توانایی‌هایی نو و ارزشمند بیافریند.

امیر خانزادی ادامه داد: این ناوبندر ظرفیت عظیمی است که دست بلند ملت ایران را در دریا‌های آزاد امتداد می‌بخشد و نظم و امنیت بیشتر را با توسعه قدرت دریایی ایران اسلامی به اقیانوس‌ها، به ارمغان خواهد آورد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دشمنان و یاوه‌گویانی که به تحریم‌های مضحک متوسل شده‌اند، بدانند ایران و اراده ایرانی قابل متوقف کردن نیست.

دریدار خانزادی در پایان تأکید کرد: اطمینان داریم که زمان افول استکبار جهانی فرارسیده است و موقع آن است که استکبار و ایادی سرسپرده اش بدهی‌شان را به ایران و ایرانی بپردازند که نشانه‌های آن در عمق سرزمین استکبار جهانی نمایان شده و هیمنه دروغین‌شان در حال فرو ریختن است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار