دیدار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با خانواده شهید «رفیعی» در مشهد+ تصاویر

سردار «مجید شجاع» با خانواده شهید مرزبانی «جعفر رفیعی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۳۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ - 13January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی به همراه حجت‌الاسلام «غلامحسن حسن‌زاده» رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان با حضور در منزل  شهید مرزبانی «جعفر رفیعی» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

سردار شجاع در این دیدار با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا یک وظیفه است، اظهار داشت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان و ایثارگران است.

وی در ادامه توجه به خانواده شهدا را به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی ضروری دانست و گفت: امنیت امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا محقق شده است ولذا تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم باشد هیچ ابرقدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

حجت الاسلام «غلامحسن حسن­زاده» نیز در این دیدار ابراز داشت: شهدا مايه عزت و سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستند و خانواده معزز شهدا الگوي مناسب صبر، بردباري و پايداري در جامعه اسلامي به شمار می­روند که باعث عظمت و سربلندي اسلام و انقلاب شدند.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان با بیان اینکه ایثار و از خودگذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، یادآور شد: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا باشیم؛ امید است بتوانیم سیره  شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

شهید رفیعی در سال 1388 در منطقه قلعه بلوچ دیهوک بیرجند در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح به همراه 10 تن دیگر از همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار