درخشش سازمان اردویی سپاه کربلا در جشنواره مالک اشتر

 سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا موفق به کسب عنوان موفق‌ترین معاونت اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج در سطح سپاه‌های استانی در دهمین جشنواره مالک اشتر شد.
کد خبر: ۴۳۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ - 13January 2021

درخشش سازمان اردویی سپاه کربلا در جشنواره مالک اشتربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده مبتنی بر فرایند اشراف فرمانده کل سپاه در وضعیت و عملکرد سال ۱۳۹۸ سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا مفتخر به کسب عنوان موفق‌ترین معاونت اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج در سطح سپاه‌های استانی دهمین جشنواره سراسری مالک اشتر فرماندهی کل سپاه و اخذ لوح افتخار سازمانی از سوی سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه شد.

در متن این لوح افتخار سازمانی آمده است:

در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده مبتنی بر فرایند اشراف فرماندهی کل سپاه در وضعیت و عملکرد سال ۹۸ مفتخر به کسب رتبه موفق‌ترین معاونت اردویی در سطح سپاه‌های استانی در دهمین جشنواره مالک اشتر فرماندهی کل سپاه گردیده‌اید. بدیهی است موفقیت مرهون تلاش و مجاهدت یکایک همکاران عزیز و خدوم آن معاونت می‌باشد.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی‌وقفه و مخلصانه شما تقدیر و تشکر نمایم. ان‌شاء الله این افتخار در سال‌های آتی نیز حفظ گردد.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل و مسئول اشراف فرماندهی کل سپاه

گفتنی است، هدف جشنواره مالک اشتر، معرفی برترین و موفق‌ترین رده‌های سپاه و بسیج به صورت سالانه و با انگیزه ایجاد رقابت و الگو سازی بین رده‌ها از اهداف این جشنواره می‌باشد. همچنین نو آوری در اجرای برنامه‌ها، چابکی، نگاه‌های بلند مدت و الگو‌های جهادی از ملاک‌ها رده‌های برتر بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار