معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پیگیر تأمین اعتبار پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هستیم

احد جمالی با اشاره به مصوبه سفر هیئت اعزامی وزارت کار به کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر تأمین اعتبار پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان، گفت: به جد پیگیر اجرای این مصوبه هستیم.
کد خبر: ۴۳۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ - 13January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «احد جمالی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در در نشست با سردار «سیدحسین ستوده» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: متاسفانه، استان کهگیلویه و بویراحمد جز معدود استان‌های فاقد مرکز فرهنگی دفاع مقدس است و عزم ما بر این است که هر چه سریع‌تر این مکان فرهنگی در استان احداث شود.

وی با بیان اینکه مشکلات زمین محل اجرای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان با پیگیری‌های مداوم برطرف شد، افزود: این پروژه سال گذشته ردیف بودجه‌ای مشترکی با پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری داشت که با پیگیری‌های استاندار، بودجه مستقل مصوب شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مدت اخیر، هیئتی متشکل از معاونین وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به این استان آمدند که از آنها خواسته شد اعتبار موردنیاز برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس را به عنوان یک هدیه معنوی برای مردم کهگیلویه و بویراحمد تامین کنند.

جمالی با بیان اینکه این موضوع جز مصوبات اصلی سفر این هیئت به استان کهگیلویه و بویراحمد بود و ما به جد پیگیر اجرای این مصوبه هستیم، ابراز کرد: ان‌شاءالله به برکت خون شهدا این مشکل برطرف می‌شود، ضمن اینکه ما آمادگی داریم هر کمکی از دستمان بر بیاید برای اجرای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار