اعلام برگزیدگان نخستین مسابقه عکاسی دفاع مقدس خراسان رضوی

اسامی برگزیدگان نخستین مسابقه فیلمنامه‌نویسی و عکاسی دفاع مقدس استان خراسان رضوی توسط معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی شدند.
کد خبر: ۴۳۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ - 13January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، محمدرضا محمدی در خصوص نخستین مسابقه عکاسی دفاع مقدس اظهار داشت: محور‌های این مسابقه پایداری و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان، جانبازان و آزادگان خانواده شهدا و شهدای گمنام، نقش مردم و گروه‌های مردمی در هشت سال دفاع مقدس، دستاورد‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم است.

وی افزود: داوری نخستین مسابقه فیلمنامه‌نویسی و عکاسی دفاع مقدس ۱۳ دی همزمان با سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت به صورت مجازی برگزار شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تعداد آثار رسیده به بخش عکس این دوره از رقابت‌ها ۲۰۵ اثر و تعداد آثار رسیده به بخش فیلمنامه ۴۹ اثر بود که توسط داوران در هر بخش به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار گرفت.

محمدی خاطر نشان کرد: هادی دهقان‌پور از شهر سبزوار، رضا رادپور از شهر مشهد و حسین مهری از شهر سبزوار برگزیدگان رتبه‌های اول تا سوم در بخش عکس شدند و عکس امیر حسین کمال از شهر اصفهان از سوی هیات داوران شایسته قدردانی شناخته شد.

وی ادامه داد: رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات در بخش فیلمنامه‌نویسی به ترتیب به فیلمنامه نان برنجی امیر به نویسندگی ثمین قاسمی از زاهدان، فیلمنامه سوغات به نویسندگی مجید آذری‌فر از مشهد و فیلمنامه سفره به نویسندگی منیژه شیخ از کاشمر تعلق گرفت.

نخستین مسابقه فیلمنامه‌نویسی و عکاسی دفاع مقدس استان خراسان رضوی با همکاری معاونت هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی و انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار