فرمانده سپاه گلوگاه خبر داد؛

شناسایی ۴۶۰ بیمار مشکوک به کرونا در طرح شهید «سلیمانی» در گلوگاه

«سیدحسن یوسفی» گفت: طبق آخرین آمار از شروع اجرای طرح شهید «سلیمانی» ۴۶۰ بیمار مشکوک به کرونا در گلوگاه شناسایی و ۲۰۱ نفر هم به مراکز درمانی معرفی شدند.
کد خبر: ۴۳۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷ - 13January 2021

شناسایی ۴۶۰ بیمار مشکوک به کرونا در طرح شهید «سلیمانی» در گلوگاهبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سیدحسن یوسفی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه با بیان اینکه ۱۹ روستا در طرح شهید سلیمانی گلوگاه فعال بوده‌اند، اظهار داشت: ۵۹ پایگاه‌های فعال شده شهری و روستایی با تشکیل ۲۳۲ تیم توانستند این طرح را در گلوگاه به خوبی پیش ببرند.

وی افزود: هدف اصلی از اجرای پویش ملی سردار سلیمانی، رهگیری، پیگیری و مراقبت از بیماران کووید ۱۹ و افراد مشکوک به این بیماری است.

یوسفی با اشاره به نتایج این طرح گفت: طبق آخرین آمار از شروع اجرای طرح ۴۶۰ بیمار مشکوک به کرونا شناسایی و ۲۰۱ نفر هم به مراکز درمانی معرفی شدند.

وی از توزیع ۲۱۳ بسته کمک معیشتی با همت خیرین در بین خانواده‌های تحت حمایت خبر داد، افزود: تیم‌های تشکیل شده در شهرستان توانستند حدود ۱۹۰ خانوار که به دلیل بیماری کرونا دچار آسیب شده بودند را در قالب طرح شهید سلیمانی شناسایی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه در پایان ضمن تشکر از همراهی همه‌ی افراد و سایر ادارات شهرستان در اجرای موفق این طرح گفت: لازم است این مراقبت‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هم در سطح شهر و روستا ادامه داشته باشد تا همچنان شاهد روند کاهشی این بیماری در روز‌های آینده و همچنین ریشه‌کنی کامل بیماری باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها