آغاز فعالیت 15 گروه جهادی/

40 دانشجو از قم عازم مناطق محروم خوزستان شدند

40 دانشجوی جهادی دانشگاه های قم روز یکشنبه عازم مناطق محروم خوزستان شدند.
کد خبر: ۴۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ - 24March 2015

40 دانشجو از قم عازم مناطق محروم خوزستان شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، 40 نفر از دانشجویان جهادگر استان قم از دانشگاه های پیام نور، دانشکده فنی و تربیت معلم آیت الله طالقانی، روز یکشنبه پس از بدرقه مسئولان در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع)، عازم سفر 10 روزه خود به مناطق کمتر برخوردار خوزستان شدند. .

محمد عموعبدالهی مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم، در حاشیه اعزام دانشجویان جهادی ابراز داشت: در نوروز امسال بیش از 600 دانشجوی بسیجی از قم در قالب 15 گروه جهادی در اردوهای جهادی شرکت کرده اند و تا دهم فروردین نسبت به ارائه خدمات عمرانی و فرهنگی در مناطق محروم اقدام می کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت دانشجویان در این اردوها منجر به ارتقاء بصیرت و روحیه جهادی ایشان میشود تصریح کرد: برخی از گروههای جهادی متشکل از دانشجویان قم در استانهای خوزستان، کرمان و فارس به فعالیت خواهند پرداخت و علاوه بر کمک رسانی به ساخت مسجد و مدرسه و ...، نسبت به برگزاری برنامه های بصیرتی نیز اقدام خواهند کرد .

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم همچنین از فعالیت گروههای جهادی در دهستان قمرود و منطقه نیزار قم خبر داد و گفت: قرارگاه کربلا، تالیان نور، شهید چمران، هجرت سبز، شهید زینالدین و شهید مطهری از جمله گروههای جهادی قم هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار