مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا؛

شهدای عزیز به خاطر وطن، از جان خود گذشتند/ در مکتبی که شهادت وجود دارد، اسارت معنا نخواهد داشت

حجت‌الاسلام «سرایی» گفت: شهدای عزیز به خاطر وطن از جان و آرامش خود گذشتند، تا ایران اسلامی در مقابل دشمنان سرخم نکند.
کد خبر: ۴۳۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ - 15January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا در مراسم وداع با پیکرهای 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تبریز با بیان اینکه عزت، اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی مدیون خون شهدا است، اظهارداشت: شهدای عزیز به خاطر وطن از جان و آرامش خود گذشتند، تا ایران اسلامی در مقابل دشمنان سرخم نکند.

وی افزود: شهدا به ولی فقیه زمان خود لبیک گفته و جان خود را فدای اسلام کردند و امروز نیز ما وظیفه داریم در همه امور گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب به عنوان، ولی امر مسلمین باشیم.

وی ادامه داد: در مکتبی که شهادت وجود دارد، هیچ وقت اسارت و خواری در آن معنا نخواهد داشت و مکتب شهدای ماهم از عاشورا سرچشمه گرفته و به احترام خونهای پاک همیشه استوار خواهد ماند.

حجت الاسلام سرایی در ادامه به واقعه کربلا اشاره کرد و بیان داشت: 1400 سال پیش، امام حسین(ع) به همراه 72 تن از یاران وفادارش درمقابل ظالم زمان ایستادگی کردند وبه شهادت رسیدند، اما سرخم نکردند.

وی تصریح کرد: ماهم از امام شهیدان درس ایثار و آزادگی گرفتیم ودر مقابل ظالمها و زور گویان مثل هشت سال دفاع مقدس باتمام توان ایستادگی خواهیم کرد.

حجت الاسلام سرایی در پایان با اشاره به شهادت سردار سلیمانی نیز، گفت: سردار ما به دست داعش به شهادت نرسید، بلکه به دست استکبار جهانی آمریکای جنایتکار به شهادت رسید، اما مکتب سردار دلها همچنان ادامه دارد و دشمن را باخاک یکسان خواهد کرد و اگر سردار سلیمانی نبود امروز داعش بدتر از کرونا به جان مردم میافتاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار