نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

ایران با تولید واکسن کرونا دست رد به سینه آمریکا زد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: از مقاطع عزت‌مندانه انقلاب اسلامی است که نظام اسلامی با تکیه بر دانشمندان و تولید داخلی با تولید واکسن کرونا دست رد به سینه آمریکا و انگلیس می‌زند.
کد خبر: ۴۳۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ - 15January 2021

ایران با تولید واکسن کرونا دست رد به سینه آمریکا زد

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه، ضمن دعوت همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تنها راه نجات انسان را عمل به دستورات و پرهیز از محرمات الهی خوانده و به آثار و برکات«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم» اشاره کرد و اظهار داشت: هر امر خطیرى اگر با بسم الله الرحمن الرحیم آغاز نشود، آن امر ناقص و ناتمام می‌ماند.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) یک الگوی تمام عیار از جهات مختلف است بنابراین خانواده‌ها باید از رفتار و منش اجتماعی ایشان درس بگیرند و همه باید تلاش کنیم تا در تمام عمر خود فاطمی زندگی کرده و الگو قرار دهیم.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه تولید واکسن ایرانی کرونا دستاورد و موفقیت بسیار بزرگی برای کشور است، گفت: خداوند را شاکر هستیم که مردم کشور را بصیر و آگاه به مسائل قرار داده و هر مسئولیتی که بر عهده هر گروهی در کشور قرار داده شده با قدرت و به صورت جهادی آن را پیش برده‌اند. 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: معظم له ورود واکسن آمریکایی و فرانسوی را به کشور ممنوع اعلام کردند چرا که اگر واکسن آنها واکسن مؤثری بود خودشان را درمان می‌کردند.

قریشی با اشاره به اینکه از مقاطع عزت‌مندانه انقلاب اسلامی است که نظام اسلامی با تکیه بر دانشمندان و تولید داخلی دست رد به سینه آمریکا و انگلیس می‌زند، عنوان کرد: باید از دانشمندان کشور به دلیل تولید واکسن کرونا تقدیر کرد چرا که خوشبختانه مورد تأیید قرار گرفته و تست حیوانی هم با موفقیت انجام شد و تست انسانی هم آغاز شده و تاکنون هم موفق بوده است.

وی تصریح کرد: این موضوع واکسن آمریکایی خود محل تردید است چرا که کسانی که تا دیروز دشمن ایران بودند، امروز به ما واکسن می‌دهند و این مسئله قابل اعتماد نیست و اگر توانایی دارند بیماران خود را که روزانه پنج هزار کشته می‌دهند را درمان کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ساخت فیلم‌های مربوط به پیامبر اکرم(ص) توسط انگلستان خود وحدت مسلمانان را هدف قرار داده‌، عنوان کرد: تمامی مسلمان اعم از شیعه و سنی باید وحدت داشته باشند چرا که وحدت آنان خاری بر چشم دشمنان اسلام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها