امام جمعه کنگان:

قدرت نظامی و دفاعی نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را تغییر داده است

حجت الاسلام «محمود محمودی» گفت: قدرت نظامی و دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز محاسبات دشمنان را تغییر داده است.
کد خبر: ۴۳۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ - 15January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «محمود محمودی» امام جمعه کنگان در اجتماع نمازگزاران این شهرستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب به مناسبت ۱۹ دی، اظهار داشت: قدرت نظامی و دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز محاسبات دشمنان را تغییر داده است.

وی با اشاره به تلاش آمریکا برای ایجاد بی ثباتی در منطقه گفت: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد بی ثباتی در منطقه غرب آسیا هستند این درحالی است که ایران در منطقه ثبات آفرین است.

محمودی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به جوان‌گرایی افزود: جوان‌گرایی به معنای کنار زدن نسل قبل از آنها نیست.

امام جمعه کنگان با اشاره به کمبود روغن بیان کرد: صف‌های طولانی روغن زیبنده مردم این خطه نیست و انتظار می‌رود ضمن حل این معضل، توزیع عادلانه انجام شود.

محمودی با اشاره به مشکل آب در بنک و کنگان گفت: شبکه آبرسانی شهرستان کنگان قدیمی و فرسوده است و انتظار می‌رود مانند برخی از شهرستان‌های استان بوشهر شبکه آبرسانی کنگان نیز اصلاح شود.

وی با اشاره به نام‌گذاری روزی به نام روز کنگان گفت: این نامگذاری فرصتی است برای معرفی شخصیت‌های دینی، انقلابی، شهدای والامقام این خطه، پیشینه درخشان مردم متدین و انقلابی، مهمان نوازی و معرفی دیگر ظرفیت‌های شهرستان از جمله صنعت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار