امام جمعه پلدختر:

ایران با راهنمایی‌های داهیانه مقام معظم رهبری ۲۰ درصد غنی‌سازی اورانیوم را آغاز کرد

حجت الاسلام سید محسن موسوی گفت: ایران با راهنمایی‌های داهیانه مقام معظم رهبری در واپسین روزهای قرن، ۲۰ درصد غنی‌سازی اورانیوم را آغاز و ایستاده به صلابت دماوند کار خود را بر اساس راهبردهای نظام و کشور پیش خواهد برد و کوتاه نخواهد آمد.
کد خبر: ۴۳۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴ - 15January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد،  حجت الاسلام «سید محسن موسوی» امام جمعه پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته این شهر اظهار داشت: امروز وضع بستری‌های کرونایی در بیمارستان پل‌دختر مطلوب است و برای خروج از وضعیت زرد در شرایط کرونا، قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس و رسیدن به وضعیت سفید و آبی باید همه دست به دست هم دهیم و با رعایت پروتکل‌ها هم‌کاری کنیم.

وی بر صرفه جوئی حداقل ۱۰ درصدی مردم در مصرف منابع انرژی مانند گاز و برق تاکید کرد و افزود: قطعی برق که در روزهای اخیر اتفاق افتاد منشاء سراسری داشت و به شرکت توزیع برق در شهرستان پل‌دختر مربوط نمی‌شد و برای جلوگیری از این گونه اتفاقات باید الگوی مصرف رعایت شود.

امام جمعه پل‌دختر، از مجریان اجرای طرح شهید سلیمانی در غربال‌گری و پایش در شرایط کرونا در سراسر کشور از جمله شبکه بهداشت، بسیجیان و سپاه ناحیه شهرستان که در این طرح موفق عمل کردند، تقدیر کرد.

وی به اتفاقات اخیر در آمریکا اشاره کرد و افزود: امروز ترامپ به عنوان شرور ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا که دستش به خون سردار شهید سلیمانی و یاران شهیدش آلوده است به یاری خدا رو به زوال است و حتی نزدیکان ، معاونان، مشاوران و دامادش مشاور ارشد وی، او را ترک می‌کنند.

موسوی افزود: ترامپ تنها رئیس جمهور تاریخ آمریکااست که دو بار استیضاح شده و اگر نمایندگان مجلس سنا نیز موافقت خود را اعلام کنند و به این موضوع رای دهند ترامپ برای همیشه از سیاست کشور آمریکا کنار خواهد رفت.

وی یادآور شد: امروز کسی که حزب‌الله، جبهه مقاومت، ایران و کشورهای حامی محور مقاومت را تحریم می‌کرد،خود به این چاله افتاده و همه بانک‌هایی که با او داد و ستد داشتند، دارند او را تحریم می‌کنند و حساب توییتری وی بسته شده است.

امام جمعه پل‌دختر افزود: باید کسی که تا مرفق دستش به خون پاک و مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی آلوده است، این‌گونه خدا او را ذلیل کند و مانند یک جذام گرفته همه از او فراری باشند، می‌گویند ترامپ عصبانی است به قول شهید از این عصبانیت بمیر، که نتیجه ظلم بهتر از این نیست.

موسوی گفت: مدیرکل آژانس انرژی اتمی آغاز تولید ۲۰ درصد غنی‌سازی اورانیوم سایت شهیدعلی محمدی را تایید کرده و در پی آن به تحلیل برخی‌ها، ایران یک شانتاژ سیاسی دارد انجام می‌دهد ،که باید گفت این‌گونه نیست بلکه ایران با راهنمایی‌های داهیانه مقام معظم رهبری در واپسین روزهای قرن،  ۲۰ درصد غنی‌سازی را آغاز و ایستاده به صلابت دماوند کار خود را بر اساس راهبردهای نظام و کشور پیش خواهد برد و کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار