انتقاد دیده‌بان حقوق بشر از اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها

سازمان دیده‌بان حقوق بشر در گزارشی از اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین انتقاد کرد.
کد خبر: ۴۳۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱ - 15January 2021

انتقاد دیده‌بان حقوق بشر از اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، سازمان دیده‌بان حقوق بشر در گزارشی اعلام کرد که مقام‌های صهیونیستی سال گذشته میلادی (۲۰۲۰) اقدامات هدفمندی را برای سرکوب مردم فلسطین انجام دادند.

در این گزارش آمده است: محاصره ۱۳ ساله نوار غزه توسط صهیونیست‌ها باعث شده تا دو میلیون فلسطینی در این منطقه از حق آزادی تردد محروم شوند و اقتصادشان با نابودی مواجه شود. اقدام اسرائیل برای انتقال هر چه بیشتر صهیونیست‌ها به شهرک‌های واقع در کرانه باختری جنایت جنگی است.

در ادامه گزارش گفته شده است: طی سال ۲۰۲۰، برای ساخت ۱۲ هزار و ۱۵۹ واحد مسکونی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین، پیشرفتهای زیادی وجود داشته که از سال ۲۰۱۲ تاکنون، بیشترین آمار ساخت و ساز در اراضی اشغالی فلسطین است.

در این گزارش همچنین آمده است: ۶۶۱ هزار صهیونیست و ۱۳۲ شهرک بزرگ در کرانه باختری احداث شده است و رژیم صهیونیستی تا ۱۹ اکتبر ۲۰۲۰، ۵۶۸ منزل متعلق به شهروندان فلسطین را تخریب کرده که باعث آوارگی ۷۵۹ نفر شده است.

این گزارش می‌افزاید: پیکر ۶۷ نفر از شهدای فلسطینی که از سال ۲۰۱۵ شهید شده‌اند، در گروگان صهیونیست‌ها قرار دارد. تل‌آویو از این پیکرها به عنوان اهرم فشار استفاده می‌کند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها