رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خبر داد؛

ارائه ۳۰ هزار بسته معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر از سوی وزارت دفاع

حجت‌الاسلام آقاجانپور از ارائه ۳۰ هزار بسته معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر از سوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح خبر داد.
کد خبر: ۴۳۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ - 16January 2021

ارائه ۳۰ هزار بسته معیشتی به اقشار آسیب پذیر کشوربه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سیدضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صبح امروز (شنبه) در رزمایش کمک‌های مومنانه قرارگاه مردم‌یاری عاشورائیان وزارت دفاع که در مجموعه ورزشی «ساصد» برگزار شد، اظهار داشت: وزارت دفاع این افتخار را دارد که در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، کمک‌های مومنانه خود را به اقشار آسیب‌پذیر کشور ارائه دهد.

وی افزود: امروز ۳۰ هزار بسته معیشتی با کمک کارکنان و خانواده‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جهت ارائه به مردم آماده شده است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور گفت: مجموعه کارکنان و خانواده‌های وزارت دفاع در مرحله نخست رزمایش کمک‌های مومنانه در نیمه ماه رمضان امسال بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی را به اقشار آسیب‌پذیر کشور ارائه کردند و امروز نیز در راستای خدمت به مردم تعداد ۳۰ هزار بسته معیشتی را آماده کرده‌اند تا در سراسر کشور توزیع کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خاطرنشان کرد: این وزارتخانه همچنان که در حوزه مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدام و با تولید مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک بخشی از نیاز‌های جامعه را تأمین کرده است، امروز نیز افتخار دارد که با ارائه کمک‌های مومنانه گامی در جهت خدمت به مردم بردارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها