مراسم استقبال از چهار شهید گمنام در یزد برگزار شد

مراسم استقبال از چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور حداقلی خانواده‌های معظم شهدا در فرودگاه شهید صدوقی یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ - 16January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مراسم استقبال از چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان استان یزد، خانواده‌های معظم شهدا و خادمان شهدا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در فرودگاه شهید صدوقی یزد برگزار شد.

سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: این شهدای گرانقدر قرار است یکشنبه ۲۸ دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سه نقطه یادمانی دانشگاه علم و هنر یزد، صداوسیمای مرکز یزد و شهر بافق تدفین شوند.

سرهنگ زارع افزود: مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام با حضور حداقلی مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: بعد از برگزاری مراسم استقبال از چهار شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی مراسم وداع با شهدا ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ با حضور محدود جمعیت در حسینیه امیرچقماق برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در رابطه با مراسم تشییع خودرویی شهدای گمنام افزود: این مراسم در روز یکشنبه ۲۸ دی‌ماه از ساعت هشت صبح از باغ موزه دفاع مقدس در جوار پارک آزادگان صفاییه آغاز می‌شود.

زارع بیان کرد: دو تن از شهدای گرانقدر در عملیات محرم، یک شهید در عملیات والفجر ۴ و یک شهید هم در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم برنامه مداحی و مرثیه‌خوانی در رثای شهادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام حسین (ع) صورت گرفت و  یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار